OPINIE: 28
******
KOMENTARZE: 13 POZYTYWNE
3 NEUTRALNE
12 NEGATYWNE

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Speed Auto Service s.c

Małopanewska 19, Fabryczna,
54-212 Wrocław, woj. dolnośląskie

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl
lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (13) Neutralne (3) Negatywne (12)

  • AUTOR: DATA: 2014-08-06 11:09
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam ten serwis. Godny polecenia. Obsługa: -> Miła obsługa/ Pani w recepcji/ -> Telefon z informacją o stanie naprawy i podjętych czynnościach -> Opis i wyjaśnienie naprawy Jakość: -> Wysoka jakość naprawy oraz części Od siebie: Jestem zadowolony z napraw wykonanych w tym serwisie. Mechanicy znają się na robocie. Ja jestem zadowolony czeka mnie jeszcze trochę napraw i tam będę wykonywał naprawy. Pozdrawiam cały personel Speed Auto Polecam Audi A3


    Marka/model samochodu:
    Audi A3

  • AUTOR: DATA: 2013-09-23 16:27
    0.00% (0/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    podłączenie samochodu pod komputer, wymiana czujnika ABS, wymiana osłony przegubu koszty kosmiczne ale na szczęście nie dałem się naciągnąć a w innym warsztacie za robociznę pan wziął 30 zł czyli około 10 razy mniej niż zaproponowała mi pani na małopanewskiej NIEPOLECAM


    Marka/model samochodu:
    VW

  • AUTOR: DATA: 2013-06-26 13:28
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Rzetelna i fachowa obsługa. Jako kobieta bez stresu dowiedziałam się co wymaga naprawy, jaki jest koszt i jakie alternatywne rozwiązania. Ponadto na ile wymiana jest konieczna od zaraz i ewentulanie kiedy i po jakich sygnałach powinnam bezwględnie wrócić do tematu.


    Zalety:
    kompetentna obsługa
    fachowość działania
    możliwość elatycznego czasowo zaplanowania czasu naprawy
    dogodność dojazdu


    Wady:
    brak


    Marka/model samochodu:
    renault laguna

  • AUTOR: DATA: 2013-06-08 12:12
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Po wymianie elementów zawieszenia pojechalam zrobic zbieznosc do Speed AS. Okazało sie , ze do wymiany jest jeszcze jakas część i zbieznosci nie ma sensu robic teraz. Wszystko trwalo 5 min. Kazano mi zaplacic 30 zł za " wjazd na podnosnik". Nie wiem, moze to normalna praktyka ale ja tam wiecej nie pojade. PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH: Jesli jedziesz na zbieznosc a nie jestes pewna czy wszystko z zawieszeniem ok-szykuj sie na dodatkowe wydatki za wjazd na podnosnik. Własciciele prezentuja podejscie "kasa przede wszytskim".


    Wady:
    Liczy sie tylko kasa.


    Marka/model samochodu:
    honda

  • AUTOR: DATA: 2013-03-21 10:59
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Ponad rok temu odwiedziłam serwis. Cel - wymiana oleju. Bardzo niemiła obsługa na recepcji, pretensjonalna, niekompetentna osoba, poczyniająca zupełnie niepotrzebne komentarze...A komentarz postanowiłam dodać po tym jak po niecałym roku od wymiany i przejechaniu mniej niż 10tys. km awaria w trasie...co się okazało : zapchany filtr oleju, a co więcej bardzo wątpliwa wymiana filtra oleju podczas ostatniej wymiany oleju w Serwisie Speed Auto Service...


  • AUTOR: DATA: 2013-01-04 15:57
    0.00% (0/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Robią raczej solidnie ale i ceny małe nie są.

    Mógłbym mimo to polecić ale...
    ....niestety nieelegancko naciągnęli mnie na dodatkowe 180 zł .

    Naprawa zawieszenia w focusie (końcówki drążków) wg ich wyceny miała zając 2 roboczo-godziny ...ok.....zostawiłem auto rano i wróciłem po pracy... na rachunku policzone były jednak 4(?!) roboczo-godziny i weź się z nimi kłóć jak "mają świadków" i auto "pól dnia stało na podnośniku". już to widzę.


    jak to mówią - serwis ok ale niesmak pozostał.




    Zalety:
    dobrze robią


    Wady:
    drogawo
    lekkie naciagnie
    neico argonacka recepja


    Marka/model samochodu:
    focus mkI

  • AUTOR: DATA: 2012-09-13 14:13
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dwukrotnie korzystałam z usług warsztatu. Niestety silnik samochodu, który dostałam, był w bardzo złym stanie i trzeba go było doprowadzić do formy używalności.
    Obsługę klienta oceniam bardzo pozytywnie, panie w recepcji są bardzo miłe, chętnie poświęcają czas klientom, szefowie firmy również są bardzo uprzejmi i bardzo przystępni, wyjaśnili mi wszelkie wątpliwości i odpowiedzieli na wszystkie pytania. Za każdym razem usługa wykonana była bardzo szybko.
    Chciałabym podziękować szczególnie jednemu z Panów mechaników, mianowicie Panu Wojtkowi (tak podpisywał się Pan na formularzach, które otrzymałam), który bardzo rzetelnie napracował się nad moim samochodem, a pracy było tam sporo. Pan Wojtek miał nawet czas, żeby wyjść i chwilkę porozmawiać i wyjaśnić, co należało zrobić w moim nieszczęsnym samochodzie. Chciałam to zrobić osobiście dzisiaj, jak byłam w warsztacie, ale nie udało mi się, więc robię drogą internetową.


    Marka/model samochodu:
    Mazda3

  • AUTOR: DATA: 2012-02-29 10:23
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Speeda na Małopanewskiej polecił mi pobliski serwis oponiarski. Sądząc po bliskości zakładów, pomyślałem, że to jakaś komitywa. Ponieważ na gwałt musiałem zrobić zbieżność, a był późny wieczór, postanowiłem skorzystać, Mimo godzin bliskich zamknięcia zakładu zostałem dobrze obsłużony. Po partactwach mechanika w kwestii zbieżności, kiedy komplet nowych letnich opon poszedł na śmietnik, chłopak na Małopanewskiej uporał się w ok. 40 minut z całością, otrzymałem wydruki wraz z objaśnieniami. Po kolejnych wymianach w zawieszeniu drugiemu panu z Małopanewskiej nie poszło już tak sprawnie jak pierwszemu, ale również dobrze poradził. Obaj panowie bez problemu wyjaśnili wszystkie kwestie.
    Myślę, że w kwestii zbieżności serwis na Małopanewskiej działa zgodnie ze sztuką, jednak, co już podkreślało wiele osób, obsługa w recepcji ma poważne braki w kontaktach interpersonalnych z klientami. Na samą myśl o rozmowie z recepcją nie mam ochoty tam jeździć. Na szczęście zbieżność jest zawsze dobrze ustawiona i potwierdzona wydrukami. To rekompensuje niemiłą atmosferę w recepcji. Nie ustawiają zbieżności, jeśli wykryją choćby najmniejsze luzy w zawieszeniu, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze.


    Zalety:
    - zbieżność potrafią zrobić niemal od ręki
    - dobry sprzęt
    - w razie wątpliwości konsultują się z mechanikami z warsztatu


    Wady:
    - protekcjonalne podejście do klienta w recepcji, zdarza się, że trzy osoby rechoczą za ladą i nikt nie reaguje na pojawiających się klientów. Dyscyplina pojawia się dopiero, kiedy pojawia się szef, który niejednokrotnie potrafi wyjaśnić więcej niż pozostałe trzy osoby zza lady.


  • AUTOR: DATA: 2012-01-27 20:05
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo profesjonalna obsługa klienta - Pani Kierownik jest niezastąpiona , każda informacja na temat mojego samochodu została mi przekazana jak należy . Ogólnie cieszyłem się że właśnie ona zajęłą się moim samochodem , ponieważ słyszałem opinię moich znajomych iż jej wycena naprawy zawsze jest zbliżona do końcowego kosztorysu i napewno mnie nie zaskoczy . Na bieżąco informowano mnie o dodatkowych usterkach wykrytych podczas serwisu . Bardzo polecam .


    Zalety:
    Fachowość, szybka reakcja, Rzetelne przekazywanie informacji .Bardzo profesjonalna obsługa klienta.


    Wady:
    niestety do wyboru mają tylko jednego producenta oleju :(


  • AUTOR: DATA: 2011-12-15 23:24
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Korzystam z warsztatu już bodajże 2 lata serwisuje swoje auto i jestem bardzo zadowolony, obsługa bd miła, zawszę zaproponują kawkę herbatkę.. Czas naprawy niektórych usług może być długi ale spotykam się z tym tylko podczas wymiany oleju jeżeli nie jestem umówiony, natomiast jeżeli jakiś czas wcześniej umówię się na konkretną godzinę w danym dniu usługa zostaje wykonywana w czasie bardzo dobrym!
    Przy jakiejkolwiek pracy przy samochodzie zakładana jest na fotel i kierownice ochronna folia, mało tego! podczas remontowania sika (rozrząd i podzespoły) na "błotniki" zakładają ochronne maty na lakier aby to przy podbieraniu się o niego nie doprowadzić do uszkodzenia! REWELACJA! Dodam taką małą anegdotę ap ropo tego rozrządu, zostawiłem auto o godzinie lekko po 8 rano, zdążyłem zaledwie wrócić do domu i o godzinie 9 dostałem telefon z informacją iż samochód jest rozebrany i gotowy do wymiany paska itp (osoby wtajemniczone wiedzą ile potrzeba rozebrać samochód przy silniku V6). Ze względu na remont silnika przy każdej wymianie oleju płace tylko za sam olej i "kupę pieniędzy" za wymianę -1 zł! ;).
    Dotąd spotkałem się z 2 drobnymi felerami- pierwszy jest taki że przy zmianie oleju jakiś młody niedoświadczony łepek kłopotał się z dokręceniem płyty maskującej pod silnikiem (tak to zrobił że na autostradzie prawie odfrunęła) ale koniec końców po zwróceniu uwagi zrobił to doświadczony mechanik i trzyma się jak ulał i to za darmo. 2 sprawa, urodziwa Pani w okularach przy kasie bywa iż omyłkowo przypisuje koszta na fakturze, przy uwadze je usuwa :)
    GENERALNIE POLECAM


    Zalety:
    Zabezpieczenie samochodu (wszelkie folie, maty tam gdzie są potrzebne przy zachowaniu czystości)
    Czas naprawy


    Wady:
    Młody mechanik, to taki na którego trzeba zwrócić uwagę, nie zawszę sobie daję radę i to widać gołym okiem!


  • AUTOR: DATA: 2011-07-13 22:22
    50.00% (4/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie miła obsługa, koszty naprawy dużo wyższe niż początkowo ustalone. Koszmarnie drogie części zamienne. Zdecydowanie odradzam. Naciągają na usługi dodatkowe, typu mycie części przed montażem.


    Zalety:
    - nie znalazłem


    Wady:
    - drogie usługi
    - drogie części zamienne
    - długi czas naprawy
    - koszty ukryte
    - brak kompetencji
    - nie miła obsługa


  • AUTOR: DATA: 2011-05-09 12:07
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Jeśli chodzi o przegląd to solidnie zrobili - nie mam zastrzeżeń.

    Skuszony tym profesjonalizmem przyjechałem na ustawienie zbieżności. Prosiłem, aby zerknąć najpierw na drążki kierownicze, bo chyba któryś jest strzelony. Poczekałem chwilkę. Pan wyjeżdża i mówi, że zbieżności nie dało się ustawić. Tzn. ustawili ale... jedną stronę (!) i mam zapłacić 80 zł. A czemu się nie udało - bo drążek zapieczony. Okazało się później, że wcale nie jest zapieczony, tylko ich diagnosta jest chyba na diecie, bo nie umie użyć klucza. Usługi nie wykonali a kasę wzięli. Jak dla mnie spaleni.


    Zalety:
    Porządna i dokładna diagnostyka przy przeglądzie.


    Wady:
    - nie potrafią ustawić zbieżności.
    - biorą pieniądze, za coś czego nie zrobili wymyślając absurdalne przyczyny
    - o gratisach (jak zrobisz zbieżność to amorki gratis) trzeba przypominać i cierpieć wraz z nimi katusze.


  • AUTOR: DATA: 2010-10-26 22:01
    100.00% (6/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    zmiana opon, geometria kol, wymiana uszkodzonych wahaczy, i inne drobne


    Zalety:
    - b.dobry kontakt z kilentem
    - odbieraja telefony i dzwonia przed podjeciem kazdej decyzji do klienta
    - przyjeli moje stare opony do utylizacji
    - czysto i profesjonalnie, dla mnie nie jest wazne czy powiedza pierwsi dzien dobry - liczy sie poziom rozmowy i wiedza


    Wady:
    - malo miejsc na parkingu
    - mechanik (przynajmniej jeden z ktorym rozmawialem) troche nadety ale w sumie okazal sie "dobry chlop" bo podbiegl do mnie na parking jak juz odjezdzalem z wydrukiem geometrii :)


  • AUTOR: DATA: 2010-08-27 12:49
    90.00% (9/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam, korzystałem kilka razu z usług ww. warsztatu i ogólnie jestem zadowolony.
    Co znaczy ogólnie? Bardzo mi się podobają panujące w warsztacie standardy, mianowicie: zawsze zakładane są na fotele, kierownicę i drążek zmiany biegów folie oraz papierowe dywaniki, co zabezpiecza tapicerkę przed ubrudzeniem jakimś smarem (z czym miałem do czynienia w innych wrocławskich warsztatach). Również muszę przyznać, że mają dobrego diagnostę, ale niestety nie jest to najtańszy warsztat.
    Nie rozumiem ludzi, którzy narzekają na wysoki rachunek np. za wymianę oleju skoro wiszą w warsztacie informacje, że mają tylko Castrolla, który nie należy do najtańszych. Poza tym zawsze zanim zgodzę się na naprawę auta proszę o wycenę naprawy (części i usługi), także nie rozumiem rozgoryczenia ludzi, którzy mogli poprosić o wycenę naprawy i jeżeli uważają, że jest za droga to przecież nikt nikomu nie nakazuje skorzystania z usług ww. serwisu.
    Niestety, jak już wspomniałem warsztat zazwyczaj montuje wysokiej jakości części, które kupuje jak się nie mylę w Focie (sklep nie należy do najtańszych - dla klientów indywidualnych - firmy mają duże zniżki), dlatego faktycznie oprócz na usłudze warsztat zarabia jeszcze na kosztach części i uważam, że w przypadku zamawiania części u nich - koszty robocizny mogłyby być niższe.


    Zalety:
    - miła obsługa,
    - dobry kontakt, zawsze dzwonią jeżeli coś jest nie tak i informują jakie będą koszty naprawy, pytając się, czy mają robić, czy nie


    Wady:
    - wysokie koszty robocizny (jak wspomniałem w opisie, przy zamawianiu części na miejscu, na których zakup serwis zapewne ma duże zniżki, a sprzedaje nam po cenach sklepowych - ceny robocizny mogłyby być niższe)


  • AUTOR: DATA: 2010-04-09 16:53
    64.71% (11/17) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Neutralny

    Odpowiadam w imieniu warsztau. Warsztat od początku istnienia używa tylko oleju Castrol. więc dlaczego Pan z Legnickiej pisze o Lotosie.Fakty które Pan podaje w swoim komentarzu wygladaja według naszej oceny jako nieprawdziwe... (nie ma drzew na parkingu) w celu rozwiania wątpliwości zapraszamy na odczyt z monitoringu. Jeśli chodzi o Przeglądy Rejstracyjne jak można dopuścic do ruchu auto które jest niesprawne. Po to sa przeglady by wyłapać usterki.Ktoś kto jeżdzi niesprawnym autem o wszystkich Stacjach Kontroli Pojazdu które wykonują przeglady prawidłowo bedzie miał negatywne zdanie.Pod tym przegladem podpisuje się też człowiek i bierze odpowiedzialność na siebie...w przypadku kolizji zwraca się szczególna uwage na to kto ten dowód podbił ...


  • AUTOR: DATA: 2010-04-09 13:12
    25.00% (4/16) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Pojechałem na wymianu oleju, bo zbliżał się już czas i... co? Na wymianę oleju czekałem cały dzień. Samochód stał w jakimś "zapiziałym" miejscu pod drzewem. Gdy przyjechałem po odbiór, dwaj panowie mieli pogawędkę z panią, chichocząc się przy tym, nie zważając że klient czeka po odbiór samochodu. Czekałem aż wymienią mi olej. Po skończonej usłudze (olej LOTOS + filtr oleju) pan poprosił mnie do biura. Zapłaciłem 250zł!!! Zdziwiony ceną spytałem się czemu tak drogo, na to oni, że samochód jest z 2006 i części do tych samochodów są jeszcze drogie. Jakie części? Zwykły olej, jakiś Lotos i filtr za 30zł??? SZOK! Pani zgarnęła kasę do kieszenie, nie dając przy tym paragonu, a kasa fiskalna obok. NIE POLECAM!!!


    Zalety:
    nie ma


    Wady:
    same...


  • AUTOR: DATA: 2010-03-24 22:44
    28.57% (4/14) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Okresowy przegląd techniczny pojazdu... Pan.. a raczej chłopak który go przeprowadzał, przyszedł z wielką łaska i zdenerwowaniem... Rozpoczęło się od trzech prób wjechania samochodem do pomieszczenia pomiarowego... Nie wiem czy ten człowiek posiada prawo jazdy, bo zachował się niczym kursant na pierwszej lekcji... Żabką Panowie i Panie, żabką, byle by do przodu... Przez cały czas próbowałem nawiązać rozmowę, pytałem się czy jest coś nie tak, czy wszystko ok, ten jednak tylko coś mruczał pod swym nosem. Po około dziesięciu minutach nic nie mówiąc wyjechał samochodem, a Pan z recepcji poinformował mnie iż ze względu na "niedostrojone światła, oraz luzy na prawym wachaczu" auto nie otrzymało przeglądu... Ustawowe 98zł zostało skasowane... Dlaczego wiem że odwalają fuszerę? Mój kolega jest mechanikiem, od wielu lat serwisuje każde auto z naszej rodziny i nigdy z niczym nie mieliśmy kłopotu. Panowie ze Speed Auto po prostu naciąga mnie na kolejny przegląd. Sprawa ma się tak, iż to nie prawy wachacz a łącznik stabilizatora klepie, światła nie były demontowane, regulowane, ani nie były wymieniane żarówki od poprzedniego badania też w tej samej stacji diagnostycznej. Szanowny chłopak diagnosta nie zauważył również pękniętej opaski trzymającej końcówkę rury wydechowej. Nie wiem co się stało z ta firmą. od wielu lat robię przeglądy w tam tej stacji, zawsze dbam o auto, wymieniam wszystko na bieżąco, a samochód oddaje profilaktyczni na przegląd co sześć miesięcy. Jest to zwykłe naciąganie kasy. Aha na koniec Pan z biura powiedział mi że można to szybko podmienić (wachacz),"dosłownie chwilka roboty"....


  • AUTOR: DATA: 2010-01-23 02:14
    94.12% (16/17) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Diagnostyka usterki silnika w Mondeo w 3 warsztatach podchodzili i nic nie mogli znaleść (koszt 700 zł), diagnosta w speed auto znalazł i naprawił usterkę w ciągu 2 godzin i kosztowało mnie to tylko 150 zł.


    Zalety:
    Czystośc,dobry sprzet diagnostyczny,
    profesjonalna obsługa.


    Wady:
    Parking zastawiony samochodami, utrudnione parkowanie,długi okres oczekiwania na usługę


  • AUTOR: DATA: 2010-01-18 22:52
    16.67% (3/18) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Niezbyt miła pani na wejście.Prawie na mnie nakrzyczała.a zbieżność do d....Niestety ustawiłem w innym warsztacie.Pan kierownik twierdził jednak że się nic więcej nie da zrobić.Cóż uważam to za nauczkę ,szkoda że kosztowała 120zł


  • AUTOR: DATA: 2010-01-15 11:27
    20.00% (4/20) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Beznadzieja, wzięli ode mnie 30 zł za podniesienie samochodu, bo nie mogli wykonać przeglądu, a papierku i tak nie dali,trzymajcie się od nich z daleka.


    Zalety:
    ładnie się prezentuje


    Wady:
    jakość usług, wysokie ceny, koszmarna obsługa


<12

DODAJ OPINIĘ

Informacje dodatkowe:

Autoryzowany warsztat Bosch Car Service

Polecane warsztaty: Wrocław

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Finco s.c.

    Wrocław   »   Fabryczna 10 Hala C9   »   Fabryczna

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Auto Serwis " SPORT-TECHNIKA "

    Wrocław   »   Ul. Rogowska 117C   »   Fabryczna

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Cito

    Wrocław   »   Grabiszyńska 163   »   Grabiszyn

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Japan Tech - mechanik wrocław

    Wrocław   »   Karkonoska 39   »   Krzyki

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Warsztat Samochodowy

    Wrocław   »   Karwińska 1 Teren Odlewni Alwro

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Martom Auto S.C.

    Wrocław   »   Bardzka 28   »   Krzyki

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Prestige-Car Service

    Wrocław   »   Powstańców Śląskich 211/217   »   Krzyki


INFO

Liczba wyświetleń:
3877 (od 25-11-2011)

Zapytaj innych
co myślą o tym warsztatcie na:

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?