GEMMA - opony, oleje, części, akcesoria, myjnia ręczna

ul. Góra Libertowska 16, Libertów , 30-444 Kraków

****** 2.4 (38 opinii)

Opinie (38)

Dodaj opinię
2.4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 38 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przedstawione wcześniej opinie oddają również moje wrażenie. To co prezentuje ten zakład to zwykła [wymoderowano] Ustalona kwota za obsługę : olej i filtry jest przy rachunku 2 krotnie wyższa. Okazuje się, że do samochodu wchodzi 30% więcej oleju niż zawsze, w dodatku bez żadnego ustalenia leją - jak twierdzą olej z litrówek (!) po 75 PLN za litr ale nie potrafią się z tego rozliczyć bo opakowań nie ma. Tego ostatniego z resztką również. [wymoderowano]. Rzut oka na zawieszenie 100PLN bez żadnego opisu czynności.


    volkswagen

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wpis - w przeciwienstwie do innych tutaj - nie dotyczy akurat wykonanej naprawy w Gemmie ale opisujac co mnie tam spotkalo przy okazji blahej sprawy powinien dawac do myslenia czy warto miec z nimi do czynienia w ogole. Po tym również odradzam wszelkie kontakty z nimi, wręcz przestrzegam. Rok temu kupiłem u nich samochodowy odstraszacz na kuny który uległ awarii (stoisko z olejami) . Dziś podjechałem do nich żeby wymienić go w ramach rekojmi, wada była oczywista i mogła być stwierdzona w ciagu paru sekund poprzez przytkniecie 2 przewodów do klem dowolnego akumulatora, wystarczyło chcieć a nie pokazywać kto tu rządzi. Sprzedawca postanowił udowodnić mi jednak że tak nie można, że musi być gwarancja ale od razu okazało się że nie miał ... druku reklamacyjnego. Zaczął mnie wypytywać o absurdalne rzeczy jak o markę, typ, rocznik samochodu a nadto jego numer VIN (!!!) w którym odstraszacz był zamontowany, nie obejmując umysłem tego że mógł on być przecież w tym czasie zainstalowany w kilku samochodach co i tak nie miałoby żadnego wpływu na samą usterkę i roszczenie z rekojmi. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wypisał mi odręcznie na karteczce jakieś 8x8 cm co jest praktyką NIGDZIE spotykaną. Zażądałem rozmowy z kierownikiem, po jakimś czasie w dwojke wrócili do mnie, poprosiłem żeby "kierownik" przedstawił się - okazało się ze to był wspolwlaciciel Gemmy p. Mlekodaj. Z jego konfrontacyjnej i nastroszonej postawy (tzw body language) od razu wiedziałem ze sprawa jest przegrana, zamiast wysłuchać i pójść mi na rękę (w końcu błaha sprawa, usterka oczywista a wartość odstraszacza ok 145 zł) stanął w 100% po stronie swojego pracownika, oboje zaczęli mnie przekonywać ze bez formalnego procesu nie da się nic zrobić (co oznacza że przez min. 2 tygodnie byłbym pozbawiony ochrony) i że podanie nr VIN samochodu to oczywista oczywistość, stad rozmowa przerodziła się w pyskówkę. Acha - podczas wizyty byłem innym samochodem więc nr VIN i tak ze sobą nie mialem. Szkoda czasu i nerwów, rzuciłem im w twarz ten cholerny odstraszacz i więcej nie chce mieć do czynienia z Gemma (a sporo w przeszłości u nich robiłem). Skoro wspolwłaściciel firmy prezentuje takie podejście do klienta to niech to będzie mocna przestroga dla tych wszystkich którzy zdecydują się na ich usługi a potem w ich wyniku będą kiedyś musieli dochodzić u nich swych praw. Odbiją się od ściany tj od wspolwlasciciela Gemmy który jako "rozjemca" z pewnością nigdy racji im nie przyzna. Mnie stracili na zawsze, o czym ich poinformowałem co spotkało się z lekceważącym uśmieszkiem na ich twarzach bo co tam jeden stracony klient , nie ? Widząc moje podenerwowanie sprzedawca na odchodne wyszczerzył się w kpiącym śmiechu.


    Kuny

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat masakra, pojechałem sprawdzić dlaczego nie chłodzi klimatyzacja, pan mechanik stwierdził że chłodnica jest do wymiany choć czynnika brakowało tylko 25 gram. Zgodziłem się, 2 dni później zadzwonił mechanik że mam urwany przewód chłodnicy który kosztuje 730 złotych . Podobno był bardzo w złym stanie. Zabrałem stamtąd samochód do innego mechanika. Wąż jest w stanie idealnym to jest aluminium. Mechanik po prostu musiał go urwać nie wiem może z braku umiejętności. W każdym razie chłodnica stara ale według mechanika była szczelna i w takim stanie że powinna jeszcze dać radę. Straciłem w wyniku błędu mechanika 1000 złotych. Oczywiście nic mu teraz nie udowodnię choć posiadam i stary przewód który wygląda bardzo dobrze . Odradzam jakikolwiek naprawy, a samochód zabrałem stamtąd żeby czegoś innego nie urwali. Na koniec pan obciążył mnie kosztem 100 zł za spuszczenie czynnika i demontaż chłodnicy i urwanie węża. Dodatkowo poinformował mnie że czynnika było 230 gram gdzie tydzień wcześniej przyjechałem układ był szczelny i dobito do 400 gram 25 gram czynnika. Dziwne. Na pytanie gdzie wyparował czynnik pan stwierdził że nie ma wiedzy na ten temat.


    Peugeot 207

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tylko dla samobójców. Sami z siebie usterek nie szukają, te zlecone przeważnie naprawiają, raz zostawili bagażnik otwarty na deszczu i zostawili go pełnego wody. Terminy raczej abstrakcyjne (poza wymiana olej). Na wymianę opon w sezonie czas oczekiwania 2 tygodnie. Mimo wszystko znam duzoooo gorsze warsztaty.
    No i dziś 20.08.2020 murze edytować powyższe. Dostali auto na przegląd + wymiana oleju i naprawa systemu podciśnienia. Mechanik przy wymianie oleju nie zauważył że tłumik odpada, ale nie to było najgorsze. Po przyjeździe do innego serwisu okazało się dodatkowo, że olej z tylnego dyferencjału się wylał. Jakim trzeba być mechanikiem żeby tak oczywiste usterki olać i narażać życie klientów oddając samochód generalnie nie polecam chyba że ktoś lubi rosyjską ruletkę.


    Mercedes W124

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pięć lat wymieniałem tutaj olej w VW Polo 1,4tdi. Obsługa zawsze od ręki. Wiadomo, że czasem jest kolejka ale nigdy nie byłem dłużej niż 1,5h. Wracając do polo nie mam zastrzeżeń do usług gdyż w 4lata zrobiłem 200 tys km i auto sprzedałem mając 430tys km. Kupywalem olej motul i dziwie się skąd tyle opinii negatywnych gdyż jeśli by obsługa partoliła robotę to silnik by mi takiego przebiegu nie wytrzymał. Zawsze wymieniałem tu komplet filtrów z olejem. Teraz przyjeżdżam golfem 1,6tdi już drugi rok. Zawsze jestem zadowolony z usługi. Jeśli chodzi o cenę to nie odbiega od średniej w okolicy. Pozdrawiam i polecam.


    Wv golf6

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzisiaj 09.01.2020 byłem z Kia Ceed na wymianie oleju i filtrów gdyż na warsztacie dużymi literami jest "BEZPŁATNA WYMIANA". Materiały kupione u nich więc uwierzyłem że ta wymiana będzie gratis. Przyszło do płącenia i ? 400zl!! Okazuje się że mnie OSZUKALI na cenach części za które zabuliłęm z 2..3 razy drożej. Po prostu [wymoderowano].

    Do właściciela: słuchaj, plusem jest to że podjeżdżam i robicie to od ręki. Macie dużo stanowisk nie czekam nie umawiam się i od razu mam, do tego kawka w poczekalni. Zatem chociaż zrób normalne ceny za części weż 100zł za wymianę czyli trochęwięcej niżśrednio siębierze bo masz luksusowe warunki i zlikwiduj to [wymoderowano] "bezpłątna wymiana"! Inaczej z tego co widzętutaj po opiniach juz niedługo idziesz z torbami.


    Kia Ceed 2

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia! Najpierw twierdzą że klocek się zablokował, spalił tarcze i "potargał" przewody. Trzeba założyć nowe tarcze klocki i przewody. Koszt to 700zl. Samochód musi zostać na dobe bo nie mają części. W kolejnym dniu okazuje się owszem tarcze i klocki wymienili ale zadnego przewodu nie ruszyli do tego cena powindowala na 850 zl. Podobno wczesniej mnie powiadomili ze to netto - szkoda nie na glos! Do tego pseudo sprzedawca robi głupie uśmieszki, wymyśla teorie jakby miał conajmniej habilitację.
    Generalnie kiedyś polecił bym to miejsce bo sam z niego korzystałem teraz niestety zdecydowanie odradzam!


    Chevrolet Cruze

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Umówiona wizyta serwisowa na wymianę klocków hamulcowych z tylu w samochodzie marki mini rok produkcji 2016 z elektrycznym ręcznym. Panowie przyjęli rezerwacje terminu wraz z pełnymi informacjami o samochodzie, zapewnili o posiadaniu odpowiedniego sprzętu do odblokowania elektrycznych zacisków i tłoczków hamulcowych. Dostarczono samochód na miejsce kilka dni później na wskazana godzinę wraz z potrzebnymi częściami dobranymi po numerze VIN ( klocki oraz czujnik zużycia ) Umówiono odbiór 2 godziny później ( sobotnie popołudnie )
    po 2 godzinach okazuje się ze serwis nie potrafi wymienić klocków hamulcowych tłumacząc ze ich komputer nie chce się połączyć z samochodem. Samochód musieliśmy odebrać z serwisu i znaleść w sobotnie popołudnie czynny serwis który będzie w stanie wymienić klocki od ręki aby kontynuować podróż. Jak się później okazało komputer nie był potrzebny do wymiany klocków hamulcowych tylko odrobina wiedzy z zakresu mechaniki pojazdowej i 30 minut czasu. Bardzo nie polecam.


    Mini

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    POZYTYW. Zadzwoniłem do firmy i przedstawiłem problem(samochód stracił ogrzewanie). Pan szybko znalazł mi termin. Na miejscu bez czekania od razu wjazd na warsztat. Mechanik konkretny zabrał się szybko za robotę, po godzinie samochód był gotowy. Dobrze zdiagnozowana usterka, został wymieniony termostat i samochód znów grzał aż miło. POLECAM


    Fiat Panda

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana płynu przebiegła jak początkowo myślałem nienagganie. Pierwsze co mnie zirytowało to dodawanie sobie pieniążków za zastosowanie preparatów, których nie było potrzeba i nawet mnie nie zapytano czy wyrażam zgodę. Na czymś trzeba przyciąć kase. Oczywiście preparaty dodatkowo płatne. Na paragonie dwie 750ml butelki preparatu. Tylko na co one poszły bo napewno nie na moje prawie nowiutkie tarcze..... Na następny dzień oczywiście poziom płynu spada. Problem żeby poprawili co [wymoderowano]. W rezultacie pojechałem o zaufanego mechanika u którego nie było terminu dzień wcześniej i okazało się, że [wymoderowano] i coś z uszczelkami i płyn wyciekał. Nie polecam!!!!! Prędzej popsują niż naprawią.....


    Ford Focus

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W naiwności młodego kierowcy zostawiłam w tym warsztacie 2 tys. zł. Przyjechałam na standardową wymianę eksploatacyjnej części, przy okazji "zrobiono mi przegląd", w trakcie którego wyszły inne "pilne usterki". Po zrobieniu hamulców i części zawieszenia wyjechałam z rozjechaną geometrią. Po wymianie uszczelek na cylindrach auto straciło 50% mocy. Żadna z dodatkowych napraw, które były albo wynikiem nieudolności, albo celowym działaniem dla zatrzymania klienta nie podlegała pod reklamację. Kolejne podejście do przywrócenia mocy silnika dało jakiś tam rezultat, ale nadal nie było to to co wcześniej. I to była moja ostatnia wizyta. Szczerze odradzam. Warsztat nieuczciwy, pracownicy naciągają na naprawy, które wykonują źle.


    Peugeot 206

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    podpisuje się pod opinią, że panowie psują albo wymyślają usterki, których nie było podobnie jak z klimatyzacją z którą dobrą przyjechałam, nabita działała sezon a pracownik powiedział, ze juz nie działa, po wymianie oleju, który przyjechałam i jest potrzebna nowa chłodnica - to juz był kolejny raz i tym razem powiedziałam sprawdzam i miałam racje nie polecam oszczędziłam kolejne 1300 zł


  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam ten warsztat. Niedawno zrobiłam tam remont generalny Hondy Civic z 1996 roku. Naprawa obejmowala wymianę przewodów hamulcowych, paliwowych, regenerację głowicy, wymianę aparatu zapłonowego, i szeregu czujników, filtrów, cylinderków itp. W żadnym ASO w Krakowie nie chcieli sie podjąc kompleksowej naprawy, twierdząc, że jest ona dla mnie nieopłacalna, za to w każdym chcieli odkupić moją Hondę w cenie...roweru:). Auto po naprawie, umyciu silnika, podwozia, konserwacji wielu elementów, odzyskało siłę i urodę, odmłodniało o jakieś 7 lat.:). Doskonale nadaje się do jazdy miejskiej. Tak więc jestem bardzo zadowolona z usługi, bogatsza w doświadczenie eksploatacyjne auta, z nieco odchudzonym, niestety, portfelem:(. Trafiłam na kompetentnych współpracowników Gemmy: pana Darka z serwisu i p. Pawła, mechanika. Polecam szczególnie współpracę z panem Pawłem, sumiennym, rzeczowym i sympatycznym mechanikiem. Ogólnie, podobała mi się czystość, przestronność w firmie, oraz kultura i słowność pracowników.


    Honda Civic 1.5 vtec

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odradzam ,byłem tam 2 razy i już więcej nie pojadę, pierwszy raz oki (ale tylko olej zero filtrów) , drugi masakra, wymiana filtra kabinowego, urwana osłona (niby już była), filtr 2 razy droższy niż w sklepie, mechanik brudne ubranie, jakby ostatnio je prał ze 3 lata temu, całe auto zasyfione, koleś na recepcji robi łaskę, że mówi do ludzi, masakra odradzam


    volvo s60

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    No cóż, mądry polak po szkodzie... W gemmie naprawiałam auta wielokrotnie i za każdym razem auto wyjeżdżało niby naprawione ale z inną usterką. Bardzo żałuje oddania tam każdego auta. Pierwszy przypadek - Mondeo, rozwiązali problem z termostatem ale po wyjechaniu z ich warsztatu auto zaczęło palić olej. To było kila lat temu. Potem miałam Alfe, w której jak się okazało po poprzednim właścicielu miałam linkę od ręcznego zaplątaną w koło. Naprawili, przy okazji nieziemsko za to kasując. No ale po wyjeździe odkryłam kolejna usterkę układu hamulcowego. Na koniec - moja większa bolączka. 2 miechy temu moje 206 nie chciało odpalić. Zaholowaliśmy do nich auto bo było najbliżej. Twierdzili że przerwa w kablach. Po przejechaniu 250km od naprawy za którą słono zapłaciłam , auto umarło całkiem. Od dwóch już miesięcy nikt nie potrafi naprawić mojego 206. Usunięto wprawdzie niedoróbki w instalacji ale auto przy normalnie wpiętej instalacji nie odpala. Reklamacji oczywiście nie uwzględniają.Tak więc myślę że panowie z gemmy, naprawiając psują inne rzeczy żeby potem do nich wracać. Najlepszy dowód - chcieli mi wcisnąć wymianę oleju bo twierdzili że jest niski poziom. Tylko ciekawe czemu jak sprawdzałam na drugi dzień na zimnym silniku był full. NAPRAWDĘ ODRADZAM. Nie jedźcie tam bo drogo zapłacicie, a w dodatku auto dostaniecie bardziej popsute niż kiedy je oddawaliście!!!!!!!


    Peugeot 206

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeżdzę do Gemmy od kilku lat ale ostatnia wizyta odbyta we wrześniu była moją ostatnią. Wymiana oleju gratis i dość korzystne ceny były do tej pory powodem wyboru tego warsztatu, natomiast ceny które zostały mi policzone przy ostatniej wizycie wołają o pomstę do nieba. Niezorientowanym przypomnę że jest to hurtownia olejów, natomiast cena jaką zapłaciłem przypomina a nawet przekracza warunki cenowe dostępne w ASO.
    Olej 5L - średnio 40% drożej niż w sklepie z olejami
    Filtr oleju - cena w sklepie ok. 47 zł, GEMMA 72 zł
    Filtr powietrza - cena w sklepie ok. 45 zł, GEMMA 72 zł

    To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie, szczególnie zawiedziony jestem cenami oleju które jak do tej pory były o wiele bardziej korzystne


    Opel

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Generalnie odradzam, bardzo odradzam każdemu kto ma chęć tam się udać!!!
    Oto krótka przygoda z serwisem GEMMA:

    1) Wymienili mi filtr kabinowy. Po 2 miesiącach zaczęło mi śmierdzieć zgnilizną i kupą w aucie. Okazało się, że wcisnęli mi zaszeroki i niedopasowany filtr, który był cały pogięty i zawilgocony, spod filtra wyjąłem garść gnijących resztek liści i gałązek. Musiałem gruntownie czyścic układ wentylacyjny

    2) Wymienili mi rozrząd. Odebrałem auto niby wszystko fajnie ale coś mi świszcze przy włączonej klimie (tego wcześniej nie było). Wracam i mówię, że coś jest nie tak... badali auto dwa dni i powiedzieli, że była mała nieszczelność na wydechu zaraz przy silniku i że już jest ok. Przyjechałem po auto, wsiadam, odpalam, włączam klimę i dalej świszcze. Inny mechanik zdiagnozował, że to jednak sprężarka, uzupełnił czynnik i już nie świszcze.

    3) Coś stukało mi na zawieszeniu przednim. Zdiagnozowali poduszki amortyzatorów, wymienili je, a tu dalej stuka jak stukało. Pytam co jest grane? Mówią, że na zawieszeniu nie ma luzów, wszystko sprawdzili i żeby szukac dalej muszę jechać na "ścieżkę diagnostyczną". Inny mechanik zdiagnozował (na podnośniku i gołymi rękami) oba łączniki stabilizatorów, prawy drążek i lewy amortyzator - wymieniałem po kolej i stuki były eliminowane, po wymianie wszystkich tych części w samochodzie jest już cicho i nic nie stuka.

    4) Jadę sobie autem i nagle zapala się kontrolka serwisowa, autem zaczyna trzepać, obroty silnika skaczą jak zwariowane i na wolnych obrotach i w czasie jazdy. Silnik pracuję strasznie nierówno, masakra. Jadę do nich i niech naprawiają. Diagnozują dwa dni. Po tym czasie mówią, że sprawdzili wszystko (nie wyskakuje im żaden błąd na kompie, świece ok, przewody wysokiego ok, cewki ok, sprawdzali jeszcze kilka rzeczy w aucie) nie wiedzą co się popsuło i że mam jeździć takim autem, albo kupić nowy silnik bo ten już padł, albo sprzedać auto. SUPER DIAGNOZA. Załamany zasiadam do kompa i szukam czegoś w sieci... znalazłem podobne objawy w innym modelu auta na youtubie... czytam dalej.... idę do garażu i sam zdiagnozowałem że trzeci cylinder mi nie pali.... kupiłem przewody wysokiego, wymieniłem SAM... Auto naprawione :) - KŁAMCY NIE MECHANICY.


    Renault Kangoo, Kia shuma

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalni, sprawni serwisanci, dokładni o bardzo dobrych kwalifikacjach (mechanicy, elektrycy itp)


    Saab

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem w gemmie po raz pierwszy i ostatni. Najważniejsze to cena. Marże mają bardzo duże. Sprzedają olej z beczki drożej niż gdzie indziej z butelek. Oczywiście porównuję z wymianą w obu wypadkach. Atmosfera, jakby łaskawie wykonać mieli w jedynym w Krakowie wymianę oleju.


  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam wszystkich,nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy pod adresem firmy,ponieważ muszę przyznać,że mnie mile zaskoczyli,chociaż czytając wcześniejsze wpisy miałem pewne obawy czy się tam w ogóle udać.Sprawę wymiany oleju załatwili szybko,sprawnie i w moim odczuciu bardzo profesjonalnie,ceny umiarkowane,ale po przeliczeniu,że za wymianę się nie płaci to i tak ogólnie wyszedłem na duży +,krótko mówiąc polecam


    Zalety:
    szybko i sprawnie,dobry dojazd


    audi

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na pierwszy rzut oka cena części i roboty umiarkowana, ale dziwnym trafem panowie zawsze znajdują milion rzeczy dodatkowych które trzeba zrobić a co gorsza zawsze im się coś zepsuje przy odkręcaniu, zdejmowaniu i to dlatego że było wadliwe!!! Za pierwszym razem uznałem że śruba (którą musiałem kupić w serwisie ASO) może rzeczywiście była słaba, ale później złamał im się przewód aluminiowy ??? (skorodowany ponoć) uszczelka pękła ??? itd. Za niemal każdym razie okazywało się że remont jest dużo droższy. Może zbieg okoliczności , natomiast ja ODRADZAM


    Zalety:
    przyzwoite ceny części


    Wady:
    słabe kwalifikację, dodatkowe usterki podczas remontów,


    C3

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Arogancja, wysokie ceny, a jakosc po prostu zenujaca.

    Korzystalem z ich uslug 3 razy i 3 razy dramat wiec to nie przypadek.

    Nie polecam.


    saab

  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie wiem czy mi nerwy pozwolą napisać wszystko składnie, bo uważam iż po prostu przepłaciłem .
    Dowiedziałem się o tym serwisie zupełnie przypadkowo.
    Postanowiłem pojechać na wymianę oleju silnikowego, jak wiadomo z filtrem, filtru paliwa, oraz powietrza.
    Mechanicy jacy są w naszym kochanym kraju, to każdy wie, tak więc nie będę komentować ich zachowania podczas serwisu.

    No ale do rzeczy.
    Nie rozumiem po pierwsze, dlaczego jest wyraźnie z tego co pamiętam napisane na warsztacie że wymiana oleju jest za darmo, skoro za wymianę w moim samochodzie zapłaciłem za każdy litr 49 zł, licząc trzy litry wiadomo daje to nam 147, o zgrozo!! Przecież to taka sama cena praktycznie jak 5 litrów w sklepie, to gdzie tu wymiana gratis??!!
    Po drugie filtr powietrza i jego cena... 47,70 i w końcu nie dopytałem czy wymiana była gratis bo w życiu bym nie przypuszczał że tyle zapłacę, a paragon sprawdziłem dopiero w samochodzie.
    Nawet jeżeli była wymiana płatna (gdybym był wcześniej poinformowany o jego cenie, to na pewno bym sam sobie go kupił i wymienił, a byłem przekonany iż wymiana gratis), to ile można chcieć za zdjęcie pokrywy która trwa 30 sekund, wymianę filtra wraz z jej zamknięciem?

    Podsumowując, ogólnie jestem niezadowolony, oraz uważam że lepiej sobie kupić 5 litrów oleju np. w markecie i pojechać do mechanika na wymianę, zapłacić mu za wymianę a nie liczyć na to że ktoś wymieni olej za darmo.

    Serdecznie nie polecam.


    Suzuki Swift

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Źle ustawiony rozrząd samochód nie pali za pierwszym razem!!!!!!!!!!!i tłumaczenie że to czujnik położenia wału, po wymianie czujnika przez tych samych panów dalej samochód nie pali skierowano mnie do sądu! i wyśmiano a przyjechałem sprawnym autem dziś wymiana rozrządu w innym warsztacie i samochód pali jak nowy. nie polecam!!!!


    Wady:
    Źle ustawiony rozrząd samochód nie pali za pierwszym razem!!!!!!!!!!!i tłumaczenie że to czujnik położenia wału, po wymianie czujnika przez tych samych panów dalej samochód nie pali skierowano mnie do sądu!nie polecam!!!!


    renault clio

  • e
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam.Odradzam wszystkim ten warsztat.Pojechałem do nich żeby wymienić końcówkę drążka kierowniczego i ustawic zbieżnośc.Zaczęlo się od podniesienia samochodu i mechanik zaczą swoją robote to znaczy sprawdzał całe zawieszenie i kazał mi wszystko wymienić bo zbierzności nieustawi.Byłem na trzepakach i wyszedł tylko kącówka drążka a oni nabijaja na kase wszystkich.Nawet mi chcieli hamulec robić.Dawniej tam było dużo lepiej ale ludzie się zmieniają.Pojechałem gdzie indziej i bezproblemu mi wymienili w 40min.Co innego mówią przez telefon a co innego na miejscu.


    renault megane 1.416v

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem na standardową wymianę oleju i wszystkich filtrów (w C3 diesel), bo akurat przyszedł na to czas.
    Najpierw usłyszałem opinie 'fachowca' jaki Total jest beznadziejny i od razu naciąganie na najdroższy w ofercie Castrol Edge 5W40.
    Ale to jeszcze nic bo siedząc dosłownie parę metrów od auta w pokoju z gazetką w ręku mieli czelność NIE wymienić filtra kabinowego o czym przekonałem sie po pierwszym włączeniu obiegu wewnętrznego. Ciekawe czy chociaż oleju i paliwa wymienili.
    Nigdy wiecej!


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam,
    Większość pozytywnych komentarzy to opinie wypisywane przez synka jednego z właścicieli. O zgrozo człowieka który kieruje tym "serwisem". Koleś po liceum ogólnokształcącym,nie mający bladego pojęcia o mechanice samochodowej a tym bardziej o kierowaniu serwisem naprawczym.


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ODRADZAM WSZYSTKIM! Byłem klientem tego serwisu (wymieniałem tam olej). Parę tygodni temu przyjechałem na wymianę i zastawiłem samochodem stanowisko, na które ktoś miał wjechać (nie wiedziałem o tym). Poszedłem zapytać o czas oczekiwania i nie dano mi nawet dojść do głosu. Zostałem "zjechany" jak pies przez syna założyciela firmy (najprawdopodobniej to właśnie on, ale głowy nie dam), który wrzeszcząc na mnie po **treść usunięta przez moderatora**, kazał mi NATYCHMIAST odstawić auto w inne miejsce. Nie zdążyłem nawet odezwać się słowem. Wręcz zostałem wyrzucony(trwało to wszystko kilkadziesiąt sekund i klient, któremu utrudniłem wjazd nie musiał wcale czekać). Odstawiłem auto i wróciłem do środka, żeby wytłumaczyć panu, że jest coś takiego jak kultura i że w tan sposób traci się klientów. Zdążyłem jeszcze stwierdzić, iż nie jestem jasnowidzem i nie miałem prawa wiedzieć o mającym właśnie wjechać innym samochodzie i na tym się sprawa zakończyła, ponieważ pan (prawdopodobny) Syn Właściciela kazał mi - SPADAĆ!
    REASUMUJĄC - TO SĄ STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA !!!! Mam tylko nadzieję, że za jakiś czas tata, zreflektowawszy się, że serwis upada, odbierze synkowi możliwość kierowania czymś, co go przerasta.

    PRZESTRZEGAM!!!!!


    Wady:
    BRAK KULTURY


  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybka, sprawna obsługa wszystko mają na miejscu i w dobrych cenach


  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    od jakiegos czasu naprawialem tam swoje auto i szczerze powiem juz nigdy tam nie pojade za zrobienie rozrzadu wymiane simerblokow i piasty w lewym kole zaplacilem 1/3 ceny mojgo auta a mialo kosztowac grosze tak mi przez telefon powiedzial koles z obslugi wogole sie nie znaja na niczym w tym serwisie jeden grubszy w okularach wogole nie wie o co chodzi piep... glupoty jego kolega wysoki grubszy to samo istna paranoja a atmosfera w tym warsztacie okropna !! wysluguja sie wszystkimi pracownikami do wszystkiego naprawde brak profesionalizmu nikomu nie polecam naprawiac tam auta zostancie przy wymianie oleju bo na tym sie chyba tylko znacie mam nadzieje ze zwolnia ludzi z obslugi bo nadaja sie tylko do kopania rowow !!


    Zalety:
    brak


    Wady:
    wszystki inne !


Pokaż więcej

Podobne warsztaty

  • CubeCar

    ul.Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (211 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Dostępne terminy od ręki, zachęcamy do kontaktu telefonicznego! Zapraszamy na profesjonalne usługi  mechaniki samochodowej w naszym warsztacie ! Specjalizujemy się w naprawach samochodów osobowych jak i...

    Diagnoza i wycena naprawy
    od 80 zł
    Przegląd okresowy duży
    od 550 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • M&M Car-Trucks

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.6  (155 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Firma M&M Car-Trucks zajmuje się naprawami mechanicznymi aut wszystkich marek. Nasi mechanicy mają duże doświadczenie, a dzięki wsparciu w postaci urządzeń do diagnozowania i usuwania usterek elektroniki i elektryki każdą naprawę możemy...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • CARTECH SERWIS & PERFORMANCE

    Nazaretańska 71,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.5  (128 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Cartech serwis & performance- firma powstała z pasji do samochodów osobowych i zamiłowania do szeroko pojętego motorsportu. Przez wiele lat na rynku Polskim, oraz krajach europejskich zdobywaliśmy doświadczenie w branży motoryzacyjnej,...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 150 do 200 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO-SERWIS E&A

    Śląska 228,  Zabierzów,  Kraków

    ******   6  (5 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     AUTO-SERWIS E&A - Twoje Centrum Motoryzacyjne w Zabierzowie - obrzeżu Krakowa Zlokalizowany przy ul. Śląska 228, nasz warsztat to miejsce, gdzie troszczymy się o sprawność i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. Specjalizujemy się w...

    Wymiana klocków hamulcowych
    od 100 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis samochodowy maXserwis TNH

    ul. Ujastek 11,  Wzgórza Krzesławickie,  Kraków

    ******   4.3  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do naszego warsztatu na wymianę kół i opon, diagnostykę, obsługę okresową, geometrię, usługi związane z klimatyzacja i hamulcami

    Diagnostyka komputerowa
    od 170 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 100 zł
    Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód
    od 260 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Nowakowski Szymański Sp. z o.o. Bonarka

    Kamieńskiego 11,  Podgórze Duchackie,  Kraków

    ******   5.3  (13 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jedyny w Krakowie serwis oponiarsko-mechaniczny, zlokalizowany na terenie centrum handlowego. Lokalizacja daje możliwość pozostawienia samochodu pod opieką doświadczonych mechaników i zrobienia w tym samym czasie udanych zakupów, obejrzenia...

    Zarezerwuj wizytę
  • Bosch Car Service RM FILIPOWICZ

    Dekerta 44,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.8  (11 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Jesteśmy serwisem z wieloletnim doświadczeniem, nieustannie zdobywanym od 1990 r.  Bosch Car Service RM FILIPOWICZ to nowoczesny warsztat samochodowy, oferujący kompleksowe usługi mechaniczne dla  wszystkich marek...

    Przegląd i obsługa okresowa
    Wymiana klocków hamulcowych
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • HASZTAG GARAGE

    Kantorowicka 400,  Nowa Huta,  Kraków

    ******   5.9  (11 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zajmujemy się: mechaniką klimatyzacją wulkanizacja diagnostyką blacharstwem i lakiernictwem zawieszeniem elekromechaniką Zapraszamy do skorzystania z naszych usług!  

    Geometria kół
    od 120 zł
    Wymiana klocków hamulcowych przód
    od 120 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • MaxiSerwis

    Prądnicka 38,  Krowodrza,  Kraków

    ******   5.5  (36 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do umawiania wizyt związanych z wymianą opon, serwisem klimatyzacji (stary i nowy czynnik!) oraz hamulców, przeglądami oraz diagnostyką. Każdy nasz klient może liczyć na fachową naprawę w rozsądnej cenie. 

    Zarezerwuj wizytę
  • Tom-Auto Kraków

    os. Osiedle Kombatantów 19,  Mistrzejowice,  Kraków

    ******   5.2  (16 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      W naszym warsztacie świadczymy profesjonalne usługi na najwyższym poziomie. Nieustannie się rozwijamy i podnosimy swoje kwalifikacje, uczestnicząc w specjalistycznych szkoleniach technicznych. Inwestujemy w nowoczesne narzędzia i...

    Diagnoza i wycena naprawy
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę