MOTO-JACA Szymon Budzyński

Górnicza 19, 88-100 Inowrocław

****** 4.9 (19 opinii)

Opinie (19)

Dodaj opinię
4.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 19 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam gorąco warsztat/serwis automatycznych skrzyń. Profesjonalne podejście do klienta, panowie znający się na rzeczy. Nie oszukujących klientów.
    Usterka szybko zdiagnozowana i usunięta.


    BMW X1 e84

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    PROfesjonalna regeneracja konwertera i to w dobrej cenie. Skrzynia działa jak malina!!!! POLECAM!!!!!!


    Volvo

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam bardzo firmę moto jaca w Inowrocławiu chlopaki zrobi super robotę z wymiana oleju skrzyni automatycznej ( dynamicznie ) oraz wymianę rozrządu a nie powiem ze w tym silniku to trzeba mieć fachowca zeby ogarnąć ten silnik. Wiem jedno ze będę polecac znajomym chłopaków z moto jaca bo znają się na Mechnice. Dziękuję wam z góry i pozdrawiam


    Bmw f31

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Skrzynia w moim audi generowala straszne drgania, zostawiłam panom z Moto Jaca auto na diagnoze a pozniej regeneracje sprzegla. Jestem bardzo zadowolona, autkiem znow swietnie się jexdzi.


    Audi

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jedyny warsztat w okolicy Inowrocławia, który podjął się regeneracji skrzyni biegów w Panamerze i jeszcze wystawił mi gwarancję na usługę. Świetni fachowcy, zdecydowanie polecam!


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Potwierdzam opinię wystawioną 29 września 2017 r. na temat naprawy Nissana Almery Tino, tj.:
    "nie polecam tego warsztatu. wstawiłem auto na uszkodzenie ABS, a mechanik wpiął wtyczkę do diagnostyki i powiedział, że nie może połączyć się z komputerem. potrzymali jeszcze kilka dni i oddali auto z odpiętym przewodem świateł dziennych... zawsze myślałem, że mechanicy naprawiają auta, natomiast ten warsztat nawet nie postawił diagnozy "

    ponadto, wczoraj kolega z pracy powiedział mi, ze napoprawiał w tym warsztacie skrzynie biegów - zapłacił 5,5 tys. zł, reklamował już tą naprawę kilka razy a skrzynia nadal nie pracuje właściwie


    Nissan Almera Tino

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam każdemu pełen profesjonalizm, szybki czas naprawy, koszty zadowalające. Człowiek zna się na rzeczy polecam!!!!


    Audi a6

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zostawiłem auto na dynamiczną wymianę oleju w skrzyni. Wszystko super, polecam serwis Moto-Jaca


  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moja sprawa jest stosunkowo złożona, ponieważ finalnie auto zostało uszkodzone mechanicznie przez serwis oraz uderzono w podnośnik przy wjeździe. Stanowisko Pana Szymona do sprawy bardzo ignoranckie . Panamera została podstawiona na diagnostykę, była użytkowana normalnie jako auto na co dzień, sporadycznie występował spadek mocy i błąd pracy układu wtryskowego, auto miało być zdiagnozowanie w tym kierunku. Niestety Pan Szymon bez mojej wiedzy i konsultacji ze mną postanowił podjąć czynności sprawdzające rozrząd demontaż kolektora i wykonaniu wielu innych nikomu nie potrzebnych czynności. Oczywiście nie przyniosło to rezultatu bo nie mogło, podczas pierwszej wizyty już to ustaliliśmy przy diagnostyce komputerowej robiąc logi dynamiczne na trasie uważam że te czynności miały na miejscu naciągnąć mnie na koszty robocizny. Następnie zabrał się za sprawdzanie układu paliwowego i znalazł tam błąd :D sugerowałem to już podczas pozostawiania auta więc skupił się na rozbieraniu zbiornika paliwa i wyciąganiu pompy niskiego ciśnienia którą sprawdzałem we własnym zakresie i wszystko było w normie. Następnie rozebrał pompę HP wysokiego ciśnienia ( uwaga zaskoczenie tego nie wolno robić jest ona zamykana przez porsche i zalewana specyficznym olejem, jej otwarcie wiąże się z jej trwałym uszkodzeniem) stwierdził że wszystko jest idealnie z nią, już na tym etapie byłem mocno zirytowany auto stało miesiąc czasu na warsztacie i nic, jednak P Szymon stwierdził że to będzie najprawdopodobniej pompa niskiego ciśnienia i żebym przywiózł 2 ga , tracąc powoli cierpliwość i zaufanie w wiedze P Szymona nie chciałem kupować nowej pompy paliwa za 2600 zł brutto, kupiłem na podmianę zatem używana z gwarancją. Po jej montażu P Szymon stwierdził że auto chodzi tragicznie i ona jest jeszcze gorsza :D , no oczywiście że chodzi jeszcze gorzej bo uprzednio zniszczył pompę HP wysokiego ciśnienia i auto pracowało na bazowym ciśnieniu 5-6 barów zamiast na 100 barach , więc po dodaniu gazu silnik trząsł gdyż wysokociśnieniowe wtryski nie miały dostarczanej ilości paliwa. Przy jednej z wizyt na warsztacie zauważyłem wyrwany kawał aluminium z felgi i niebieskie rysy na feldze i zderzaku, P Szymon powiedział ze to pracownik musiał wjechać w podnośnik gdyż tylko to jest u nich na warsztacie niebieskie. Farsa trwała jeszcze tydzień i wkurzony zabrałem auto w obecności policji w zbiorniku dodatkowo brakowało 80 l paliwa, auto nie było zdolne do samodzielnej jazdy musiało wracać na lawecie do innego serwisu w łodzi w którym auto zdiagnozowano w 30 min. Dodam że nowa pompa HP kosztowała mnie 5600 zł brutto, nowa koszt nowej felga w serwisie 8490 zł brutto, sprawa w sądzie oczywiście P. Szymon do niczego się nie przyznaje uważa się za wielkiego fachowca, jego ojciec prowadzi warsztat od lat 80 a on posiada papiery czeladnicze. Jedno z gorszych doświadczeń bycie klientem P. Szymona, natomiast na każdym kroku słychać od niego jakiego to on nie ma doświadczenia i jakimi to on autami operuje.


    Porsche Panamera

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Krytyczne: Profesjonalizm
    Ten serwis to jakaś pomyłka, na początku sierpnia postawiłem auto na dynamiczną wymianę oleju w automacie, dałem im 8 litrów swojego oleju jak wymaga producent auta a 3 litry kupiłem u nich. Po przejechaniu około max może 400km skrzynia szarpie, okazało się że pomieszali mi oryginalny olej zalecany przez producenta z olejem do aut ciężarowych i osobowych do aut produkowanych do 1998 roku (moje 2011) po rozmowie telefonicznej mieli sprawdzić czemu zaszła pomyłka(zgonili to na kobietę która źle wypisała zlecenie). Miałem zadzwonić dziś o 13tej, co właściciel zrobił, dodał mój numer telefonu do czarnej listy.Te pozytywne opinie które mają to pewnie większości znajomych. Auto muszę zaprowadzić do ASO olej idzie do analizy i sprawa pójdzie pewnie do biegłego i dalej do sądu.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko super, fachowa obsługa!
    ......................


    Ford Mondeo

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana dynamiczna oleju w moim samochodzie - BMW poprzedzona fachową diagnostyką skrzyni, analizie pracy podzespołu. Całość operacji wykonana w bardzo sympatycznej atmosferze - zarówno doradca przyjmujący/testujący auto, jak i kierownik serwisu, kończąc na mechaniku obsługującym bardzo sympatyczni, uśmiechnięci i nastawieni frontem do klienta. Jedyny minus, to fakt że mimo wcześniejszego umówienia się i podaniu przez telefon typu skrzyni, okazało się że filtr który mieli na miejscu pochodził od innego typu skrzyni, w związku z czym musiałem czekać 4 dodatkowe godziny na dostawę prawidłowego filtra. Cóż, w końcu nikt nie jest doskonały :)


    BMW serii 3

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    warsztat w pelni profesjonalny. diagnoza, konsultacja w sprawie zakresu prac i kosztów,
    mila obsluga, uszczelnienie silnika, czyli popychacze, pierscienie, uszczelki, mycie i czyszczenie z nagaru, poza tym rozrzad, paski itp, sprawdzenie cylindrow i panewek, ktore okazaly sie w dobrym stanie. auto z ponad 300tys km 1,6 gaz, astra II.
    teraz auto jezdzi jak za dawnych lat, koszt 1850zl


    astra g 1,6 8V

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    BMW przyprowadzone do serwisu na naprawę zawieszenia i dynamiczną wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów. Miła obsługa, profesjonalne podejście i firma, która współpracuje z BMW z możliwością wpisu w wirtualną książkę serwisową. Gorąco polecam.


    BMW

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miła obsługa warsztatu naprawiałem czujnik w Audi a4 b6 ,fachowo i szybko wykonana praca z czystym sercem polecam tą firmą.


    Audi a4b6

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do Mieszkaniec INO - Byłem świadkiem Pana przybycia na zakład Moto - Jacy. Pojawił się Pan ze swoją mamą, która była bardzo zdziwiona, że wydała tyle pieniędzy na swojego "Mercedesa - Matiza" Z tego co udało mi się usłyszeć to odegrał Pan niezłą scenę przed mamą obrażając ludzi tam pracujących. Nikt nie wystawi Panu faktury na kwotę, której pan nie zapłacił, a którą dostał od biednej mamy na naprawę auta. Może to Panem powinna zainteresować się "Skarbówka", albo mama, która na pewno Panu ufała i nieświadomie dawała pieniądze na naprawę auta, na naprawę, której Pan tak naprawdę nie wykonał. W tym samym dniu co Pan odbierałem swoje Audi i jestem w 100% zadowolony z obsługi jaką oferuje Moto - Jaca. Wszystkim serdecznie polecam!! Oby jak najmniej tak upierdliwych i nieuczciwych ludzi jak Pan!! Szkoda mi tylko Pańskiej Mamy ;) Pozdrawiam


    Audi A6

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W warsztacie Moto-Jaca wymieniono mi przegub ponieważ oryginalny po 139 tys km odmówił posłuszeństwa.Nowy zamontowano firmy LPR (rzekomo jeden z lepszych za 230 zł).Niestety jak pech to pech.Nowy okazał się wadliwy i po 2 tygodniach już tak hałasował i miał takie luzy jakby ktoś przejechał na nim 100 tys km.Pan Jaca stwierdził-ściągniemy ze sklepu następny,a ten będziemy reklamować.Tak też zrobiliśmy,tylko nie przewidzieliśmy,że "stary/nowy " przegub nie będzie chciał zejść z półosi i nawet dynamitem nie można było go ruszyć.Panowie mieli do wyboru albo uszkodzić półoś albo przegub,który miał być odesłany do reklamacji.I niestety wybrali wariant mniej korzystny dla siebie,czyli przecinanie szlifierką przegubu i co za tym idzie brak możliwości reklamacji.Po tej operacji byli (nie ze swojej winy) 230 zł do tyłu. Szacun ....MOTO JACĘ POLECAM WSZYSTKIM !!


    nissan Primera P11

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W serwisie Volvo nie potrafili prawidłowo zdiagnozować błędów pracy silnika. W serwisie MOTO-JACA zlokalizowali błąd spowodowany uszkodzeniem pompy paliwa i dokonali naprawy. POLECAM.


    VOLVO S80

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Współpracujemy kilka lat z kilkoma autami. Zarówno dostawcze jak i osobówki. Chłopaki ogarnięci, wiedzą co robią. Na telefon, na czas. Ceny sympatyczne. Nigdy nie było problemów. Polecam


    VW/Peugeot/Opel

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat