DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Bytom
  4. Karb

Bosch Service Rożeń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
4.1 (10 opinii)

Miechowicka 20, Karb, Bytom

O warsztacie
Opinie (10)

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

Witam wszystkich

Komu mogę to POLECAM ten warsztat a to dlatego że serwisowałem u nich już trzy marki samochodów jakie miałem, zawsze jechałem do nich z jakimiś nietypowymi sprawami aki już mój los że jak mi się coś popsuje to same problemy i szukania dużo. Zawsze oczywiście szukałem czegoś gdzieś indziej, ale i tak zawsze naprawa była u tych gości są poproatu rewelacyjni, i do tego mają przystępne ceny.

Ja mam już swojego mechanika polecam i Tobie.

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
Miechowicka 20, 41-906, Bytom Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka

Opinie (10)

4.1

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 10 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Opel astra H

Polecam warsztat ze względu na uczciwość nie wciskają klientowi wymian jak i napraw z powietrza , tylko rzetelnie usuwają usterkę bez dodatk... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Seat Exeo

Zdecydowanie polecam warsztat Pana Marka . Jeżdżę do serwisu już z kolejnym moim autem. Od kiedy przeprowadziłem się do Bytomia 18 lat temu ... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: KIA CARENS 2

Witam Polecam ,polecałem i polecać będę .Moja historia zdarzyła się co prawda jakieś dwa lata temu ,ale ponieważ z usług warsztatu musiałem... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Carisma

Polecam ten warsztat samochodowy jeżdżę już tam pera lat i nie narzekam. Co do czasu naprawy to trzeba trochę poczekać bo mają co robić a ... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: mercedes sprinter

Pojechałem po wymianie przekładni kierowniczej na geometrię w marcu , po wymianie na letnie opony z felgami aluminiowymi do połowy sierpnia ... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Często winę za „ząbkowanie” opon zrzuca się na złą geometrię zawieszenia. Wystarczy przeczytać jeden z artykułów na ten temat, aby przekonać się, że nie zawsze jest to prawda. Ktoś, kto zawodowo zajmuje się sprzedażą opon , jak nasz klient- GUMI-MOTOR, powinien to wiedzieć na pewno. Od dnia wykonania usługi tzn. 21 marca do 10 grudnia klient przejechał około 14 tyś. kilometrów. W międzyczasie w sierpniu, na jego życzenie, serwis wykonał powtórnie geometrię ( oczywiście bezpłatnie - w ramach gwarancji ) pomimo tego, że układ kierowniczy nosił wyraźne ślady ingerencji. Wbrew temu co napisano w komentarzu odpowiadamy za naszą pracę, poprawiamy gdy trzeba swoje błędy i przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości obsługi klienta . Nie możemy jednak tolerować braku elementarnej kultury i ulegać pod naciskiem krzyku. To, że jesteśmy firmą usługową nie oznacza konieczności obsługiwania osób zachowujących się wulgarnie i roszczeniowo. Życzę wszystkim w nadchodzącym Nowym Roku spokojnej pracy oraz samych pozytywnych relacji, opartych na kulturze i zrozumieniu. Marek Rożeń- właściciel serwisu.

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację