Twój zaufany doradca motoryzacyjny
Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
26 lat w branży motoryzacyjnej oraz doświadczona kadra mechaników gwarantuje, że każda wymiana lub naprawa będzie wykonana dobrze.
Posiadamy 3 stanowiska warsztatowe, dobrą lokalizację a przede wszytkim staramy się zawsze utrzymać dobre ceny.
Obsługujemy wszystkie samochody osobowe i dostawcze.
Ceny na oleje silnikowe takie jak w internecie !
Pojazd: Vw new beetle
Ogólnie ok tanio nabiłem i odgrzybiłem klimatyzację, niestety jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia przy odbiorze powitał mnie... Rozwiń
Pojazd: SEAT Leon II
Bardzo szybki czas naprawy i przemiła obsługa. Bez problemu wykonane usługi nawet ze swoimi częściami. Samochód odebrałem jeszcze tego sameg... Rozwiń
Pojazd: Toyota
Wymiana opon to kolejna już moja wizyta w tym warsztacie i niestety spore rozczarowanie. W ubiegłym roku wiosną i jesienią taką usługę wyk... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dziękuję, że podzielił się Pan swoją opinią. Zgadza się, mamy aktualnie o jedną mniej osobę w biurze obsługi klienta i czasami zdarzają się nam poślizgi czasowe. Co prawda dla jednego mechanika wymiana 4 opon z wyważeniem faktycznie zajmuję ok. 45 min ale miał Pan doświadczenie z nami wcześniejsze gdzie przebiegło to o wiele sprawniej. Mam nadzieję, że oprócz wydłużonego czasy wymiany reszta była na dobrym poziomie i mimo chwilowej "słabości" zajrzy Pan do nas jak będzie taka potrzeba. Jeżeli jedynie czas był naszym niedociągnięciem to proszę o zmianę opinii z Negatywnej na Neutralną. Pozdrawiam. Jakub Sosnowski.
Pojazd: BMW
Naprawa a właściwie wymiana szczęk hamulcowych okazała się zbyt trudnym przedsięwzięciem:( Pan po rozebraniu jednego koła oświadczył, iż do ... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Przyjechał Pan z problemem hamulca ręcznego. Po rozebraniu pierwszego tarczo bębna zostało Panu pokazane w jakim jest stanie. Cały czas posiadam zdjęcia - zapraszam do obejrzenia. Został Pan poinformowany, że należy go wymienić ( co jest dużym kosztem ). Rozumiem, że nie każdy może sobie od ręki pozwolić na to. Ale Pan trochę przesadził opisując historię życia. Tak to jest, że jeżdżąc autem trzeba brać pod uwagę, że czasem trzeba coś wymienić a nie naprawiać. Klient odmówił wymiany i poprosił o zrobienie "czegoś" bo okazało się, że ma jechać na badania techniczne. Z dwóch stron zostało wszystko oczyszczone, założone nowe szczęki ( jednym z powodów zniszczenia tarczo bębna było brak okładzin w starych szczękach ). PODSUMOWUJĄC: Klient został od razy poinformowany co należy zrobić po rozebraniu auta. Zadecydował na własną odpowiedzialność, o stopniu naprawy a teraz ma pretensje, że coś nie działa. Co do negatywnych opinii. Zgadza się, że ostatnio pojawiło się kilka ale nie stosujemy upustów za dobre opinie - może musimy. Każda została opisana prze zemnie. I tak to jest, że obsmarować kogoś w internecie jest prosto ale swojej winy nigdy się nie widzi. A wczytując się w inne komentarze można zobaczyć, że jak coś "zepsuliśmy" to się do tego przyznajemy a nie chowamy głowę w piasek. Z poważaniem Jakub Sosnowski.
Pojazd: Seat Alhambra..
Mega drogo nie polecam . Za wymianę opon niby 60 zł podkreślam niby . Tak czy inaczej usługa wyszła za 96 zł. Za zaworki policzyli po 10 zł ... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Nie do końca rozumiem, czy negatywna opinia powinna być skierowana do nas czy do osoby od której kupił Pan komplet kół. Albo Pan nie wiedział albo co gorsza Pan wiedział, że we wszystkich kołach brakuje zaworków. To pozostawię bez komentarza. Zapraszam do obejrzenia nagrania z kamery gdzie po ustaleniu już w pierwszej oponie brak zaworka został Pan poinformowany o fakcie i o kosztach dodatkowych na które bez problemu Pan się zgodził. Więc nie ma mowy tu o informowanie po fakcie. Jeżeli mimo wszystko czuje Pan inaczej to zapraszam jeszcze raz do nas, porozmawiamy jeszcze raz na spokojnie a na pewno tak dogramy temat aby następnym razem mógł Pan wystawić pozytywną opinię. Zapraszam i pozdrawiam Jakub Sosnowski właściciel warsztatu.
Panowie pełen profesjonalizmy. Rano odstawiłem samochód na godzinę 9:0... Rozwiń