OPINIE: 14
******
KOMENTARZE: 10 POZYTYWNE
0 NEUTRALNE
4 NEGATYWNE

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela AUTOKLIMATYZACJA

Sowińskiego 1a, Nowe Miasto,
15-346 Białystok, woj. podlaskie

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (10) Neutralne (0) Negatywne (4)

  • AUTOR: DATA: 2014-06-11 12:13
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wielki pozytyw ! Wszystko wygląda bardzo profesjonalnie, począwszy od pierwszego wrażenia podejścia do klienta, wyglądu warsztatu i skończywszy na dobrze wykonanej usłudze. Ceny usług tak jak w większości warsztatów, tylko, że w mało którym klient dowie sie za co płaci. Na sowińskiego szef bardzo dokładnie krok po kroku opowie nam co dokladnie bedzie robione i jak to będzie sie odbywać. Podsumowując całokształt bardzo POLECAM ! Acha i pozdrawiam serdecznie szefową, z która można sobie pogadać oczekując w poczekalni, a przy okazji wypić kawkę :) Będe stałym klientem.


    Marka/model samochodu:
    BMW e46

  • AUTOR: DATA: 2014-06-01 08:37
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Czytającym ten komentarz szczerze odradzam korzystanie z tego serwisu. Oddana do naprawy klimatyzacja nie została naprawiona, a do tego właściciel nabił nieszczelny układ, po czym zwaliła winę na mnie mówiąc, że jak czynnik ucieka to nie jego wina, bo on się naprawą nie zajmował. Żenada. Dodajmy do tego niechęć właściciela do jakiejkolwiek współpracy z klientem. Ma swoją wizję i nikogo nie słucha. Podeście do wymagań klienta żadne. Najlepiej wymienić całą instalację - wtedy zadziała, nieważne że klient zapłaci - ceny zawyżone. Moja usterka była konsultowana z innym mechanikiem, który z miejsca poinformował mnie w czym jest problem. Ogólnie zakład twierdzi, że używa lepszych części, dlatego są tak drogie, po czym okazuje się że to zamienniki. Raczej są nastawieni na ilość nie na jakość. Pani owszem miła, ale to raczej plus dla niej niż dla warsztatu. Więcej z ich usług nie skorzystam i innym odradzam, jeśli nie chcą płacić w tysiącach. Nie jest to tylko moja opinia.
    S Z C Z E R Z E O D R A D Z A M !!!


    Marka/model samochodu:
    KLIMATYZACJA

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Czytając komentarz zaczynam zastanawiać się czy pisał to jakiś wizjoner czy osoba , która realnie myśli i rozumie to , że np. gaz ulatnia się samoistnie , za usługi trzeba płacić itp.

    ODDAŁ PAN DO WARSZTATU SAMOCHÓD DO NAPRAWY - KLIMATYZACJA NIE ZOSTAŁA NAPRAWIONA , BO JAK WYNIKA Z PANA KOMENTARZA , USTALONO USTERKĘ , ALE NAPRAWA BYŁA ZBYT KOSZTOWNA . WYNIKA Z TEGO , ŻE GDYBYM NAPRAWIŁ TANIO LUB ZA DARMO BYŁOBY W PORZĄDKU .
    Po pierwsze NIKOGO NIGDY NIE OBWINIAM , ZE GAZ Z KLIMATYZACJI UCIEKA , ALE TEZ NIE BIORĘ WINY NA SIEBIE O CO PAN MNIE OSKARŻA
    - Jeśli napełniam klimatyzację , która jest pusta nauczony wieloletnim doświadczeniem , nie wizjonerstwem , ZAWSZE informuję / należy to również do obowiązków pani z biura / , ŻE KLIMATYZACJA JEST NA 100% NIESZCZELNA , ale żeby znaleźć nieszczelność trzeba napełnić ją z barwnikiem UV , i po czasie przyjechać na sprawdzenie aby stwierdzić którędy gaz ulatnia się . Czasami jest sytuacja , że po napełnieniu stwierdzamy usterkę klimatyzacji , nie tylko fakt nieszczelności i wówczas od razu informujemy , że oprócz nieszczelności klimatyzacja jest po prostu niesprawna . . Nie ma innych możliwości sprawdzenia . Czytając komentarz doszedłem do wniosku , że zbyt wiele informacji przekazano właścicielowi samochodu i po prostu nie zdołał pojąć i stąd to oskarżenie m.in. o to , że to jest moja wina , że gaz ucieka .
    Po drugie
    - chętnie i zawsze współpracuję z klientami opierając swoje usługi TYLKO I WYŁĄCZNIE NA WIELOLETNIM DOSWIADCZENIU , A NIE NA WIZJI JAK PAN TO OKRESLIŁ . To pan ma dziwna wizję , że gaz ucieka , a to moja wina . Proszę tu na forum przedstawić swoje wymagania / napisał pan : Podejście do wymagań klienta żadne / . Żadnych szczegółów jakie to wymagania , bo nie rozumiem , tylko WIZJA .

    Po trzecie
    Nie podaje pan żadnych szczegółów , dlaczego instalacja miała być wymieniona , a to że klient płaci u nas za usługę to jest ogólnie przyjęta zasada w cywilizowanym świecie / cytuję : najlepiej wymienić całą instalację - wtedy zadziała, nieważne że klient zapłaci - ceny zawyżone. / Rozumując pana tokiem myślenia - warsztat ma zrobić nieważne co , aby klima działała , byle było tanio a jeszcze lepiej ŻEBY NIE TRZEBA BYŁO PŁACIĆ .

    PO trzecie
    Konsultował pan z innym mechanikiem , mając diagnozę z mojego warsztatu , więc to zostawię bez komentarza

    Po czwarte .
    Zawsze twierdzimy , że używamy części do których mamy zaufanie , które nas nie zawiodły , przetestowanych . SĄ TO ZAMIENNIKI CZĘŚCI ORYGINALNIE STOSOWANYCH I SĄ BARDZO DOBREJ JAKOŚCI O CZYM INFORMUJEMY . .OFERUJEMY RÓWNIEŻ CZEŚCI ORYGINALNE - WEDŁUG ŻYCZENIA KLIENTA . Chyba oczywiste jest , że części lepszej jakości / zamienniki / , jak również części oryginalne będą zawsze droższe niż niż najsłabsze jakościowo , ale co idzie z tym w parze - najtańsze dostępne na rynku zamienniki . Oprócz tego zawsze informujemy , że możemy zamontować części powierzone przez klienta .



  • AUTOR: DATA: 2014-05-27 17:10
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo miła i fachowa obsługa. Szefowa bardzo miła - można liczyć na kawę podczas oczekiwania. Pracownik podczas ozonowania cały czas sprawdza poprawność działania urządzenia. Zdecydowanie mogę polecić. Cena mogła by być troszkę niższa - ale lepiej zapłacić więcej i mieć wszystko OK - niż połowę ceny i pojechać do partacza. POLECAM!


    Marka/model samochodu:
    Seat Ibiza

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękuję za opinię . Chcę tylko dodać , że dezynfekcja jest w naszym warsztacie droższa , gdyż jest to dezynfekcja metodą ultradźwiekową z wykorzystaniem odpowiednich środków chemicznych do tego przystosowanych . Nie jest to ozonowanie / tańsza wersja / w którym nie wykorzystuje się żadnych środków . Stąd wynika różnica w cenie - środki wykorzystywane do odgrzybiania są drogie , a ozonowanie , którego nie prowadzimy jest właściwie bez kosztów .
    A co do ceny to jeśli cena ozonowania jest o połowę niższa niż odgrzybianie metodą ultradźwiękową w naszym warsztacie , to i tak po odliczeniu kosztów płynu zarabiamy na tym mniej niż warsztat , który robi ozonowanie i nie wkłada żadnych pieniędzy na zakup środków do dezynfekcji .
    Zapraszam do nas na kawę :)

  • AUTOR: DATA: 2014-04-23 08:51
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam, odwiedziłem warsztat w poprzednim tygodniu. Trafiłem tam dzięki opiniom, które odnalazłem na forach motoryzacyjnych. Poprzedniego dnia zadzwoniłem i uzgodniłem godzinę. Chciałem odgrzybić i nabić klimatyzację. Jestem zadowolony z usług warsztatu. Bardzo miła obsługa. Tak jak pisał poprzednik: " Duży plus dla właściciela za podejście do klienta ." Dziękuję i polecam!


    Marka/model samochodu:
    Honda Accord VII

  • AUTOR: DATA: 2014-03-08 12:27
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Konkretnie , szybko , solidnie. Duży plus dla właściciela za podejście do klienta . Trafiłem z polecenia znajomego i rzeczywiście warto było skorzystać z usług tego warsztatu .Główny mechanik , to właściciel i widać , że jest to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu . Polecam , podejmą się nawet skomplikowanej naprawy .


    Marka/model samochodu:
    citroen

  • AUTOR: DATA: 2014-03-05 12:13
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Solidny warsztat . Ceny raczej podobne jak w innych miejscach . Bardzo mi odpowiadało , że przed naprawą przedstawiono mi w sposób jasny i przystępny możliwe koszta . W przypadku mojego bmw były w sumie 3 opcje , gdyż dokładny koszt naprawy mozna było ocenić dopiero po demontażu pompy . Okazało się , że obeszło się w najtańszej wersji , to znaczy wystarczyła wymiana łożyska .
    Polecam .


    Marka/model samochodu:
    BMW

  • AUTOR: DATA: 2013-08-07 00:27
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Gorąco polecam - szybka diagnoza, konkretna informacja , tania naprawa dzięki której mogę się cieszyć chłodem w moim leciwym aucie :)))


    Marka/model samochodu:
    Ford Focus MK1

  • AUTOR: DATA: 2013-07-23 11:59
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Szukałem warsztatu , który upora się z bardzo nietypową / zdaniem kilku fachowców / usterką w klimatyzacji . Kilku moich znajomych polecało mi ten warsztat , ale nie ukrywam , że po przeczytaniu opinii nie chciałem korzystać z usług . Jednak po odwiedzeniu kilku fachowców , którzy też o dziwo kierowali mnie do tego warsztatu postanowiłem spróbować .
    Okazało się , że usterkę udało się ustalić szybko , koszta naprawy niewysokie .
    Właściciel warsztatu jest osoba bardzo cierpliwą o wszystkim byłem informowany . Bardzo spodobało mi się , że niezależnie od tego jakim autem przyjeżdża klient jest traktowany z takim samym szacunkiem i każdemu poświęca się czas .Warsztat bardzo zadbany , czysto , wygodna , choć niewielka poczekalnia Polecam .


    Marka/model samochodu:
    Jeep

  • AUTOR: DATA: 2013-06-15 13:33
    50.00% (2/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Wszystkim czytającym ten komentarz szczerze odradzam korzystanie z tego serwisu. Cena usługi wysoka jak "za zboże". Najlepiej to wszystko by wymienili w układzie klimatyzacji bo wg nich wszystko jest niesprawne. Gwarancja ich usług to mit zawsze problem tkwi nie w tym czym oni się zajmowali. Moja noga drugi raz tam nie stanie i nie dam się już naciągnąć. Radzę jeżeli już postawicie tam auto to porównać ich diagnozę z innym zakładem. Kończąc zdecydowanie nie polecam!


    Zalety:
    Terminowość


    Wady:
    Bardzo słaba diagnoza usterki. Gwarancja to mit zawsze wynajdą inny problem


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam Bardzo ciekawy komentarz , więc się prosi o odpowiedz .W przypadku kiedy sprężarka jest zatarta naprawa układu klimatyzacji ma dwie szkoły .Pierwsza wymienić tylko sprężarkę i czekać kiedy druga padnie albo wymienić skraplacz ,osuszacz , sprężarkę i wyczyścić układ ze starego oleju i opiłków ze starej sprężarki .W moim warsztacie półśrodków nie stosujemy a klient może w swoim aucie robić co zechce .W ciągu roku obsługuję parę tysięcy aut i staramy się jak najlepiej wykonywać swoje obowiązki .Nawiązując do reklamacji nigdy w ciągu 17 lat istnienia mojej firmy nie było zdarzenia abyśmy nie uznali reklamacji , aczkolwiek tylko na części przez nas zakładane lub naprawiane jednak wielu klientów uważa że po napełnieniu dostają gwarancję na cały układ .Pozdrawiam wszystkich czytelników

  • AUTOR: DATA: 2013-04-25 22:18
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Fachowa i szybka obsługa miła atmosfera spokojnie można sie dogadać Polecam


    Marka/model samochodu:
    A4

  • AUTOR: DATA: 2012-07-13 15:06
    64.29% (9/14) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Ładny, czysty warsztat który podświadomie kojarzy się z profesjonalizmem. W zeszłym roku napełniałem klimatyzacje i po minucie czekanie chciałem uciekać jak zauważyłem jak pracownik składa plastikowe osłony pod maska nowego A6 wrzucając je w okolice miejsca gdzie powinny być zamocowane, a potem po prostu zamkną maskę. Kiedy trafiłem do tego zakładu miałem już diagnozę wycieku gazu z zaworu rozprężnego, jednak procedura naprawy wymagała ponownego napełnienia za 140zł. Nie zdziwił mnie fakt jak po 2 tygodniach już nie było gazu a w warsztacie stwierdzono nieszczelny zawór. Koszt zaworu z wymianą określono na 150zł . Nie zdarzyłem wyjechać z po naprawie z warsztatu jak usłyszałem łomot z pod maski. Efekt był taki jak starym domu stukają rury jak się odkręci wodę, ale kazano mi obserwować. Efekt nie mijaj a ja zacząłem chodzić po innych „lekarzach „ od klimy którzy określili iż przyczyna jest w wadliwym zaworze – tym ponoć nowym, a wyglądnął jak ten który siedział tam wcześniej – brudny i skorodowany. Byłem w tym zakładzie z 4 kolejne razy, a oni twierdzili że się czepiam. W końcu powiedziałem żeby przymnie została wymiana dokonana ponownie… i wszystko wróciło do normy tyle że musiałem dopłacić do wartości droższego zaworu !!!!
    Minoł rok i na wiosnę już klima znowu nie działał a wyciek nie był widoczny. Kolejne napełnienie 120zł . Miałem nadzieję że drugi raz gość mnie nie oszuka bo będzie świadom że mu nie odpuszczę ale myliłem się. Po dwóch tygodniach odpadło mi kółko sprzęgłowe od sprężarki klimatyzacji a warsztat stwierdził że gaz jest i nic nie ubyło. Ponieważ naprawa została wyceniona na 1000zł postanowiłem wykonać ja sam, więc poprosiłem o odciągnięcie gazu tak by go nie stracił i tu niespodzianka go z pełnej ponoć instalacji czyli ok. 800g został 400g !!!!
    Słyszałem na mieście historie iż obecnie nie napełnia się 100% instalacji bo taki klient nie wróci za rok tylko za 4 lata, a płaci się za 100%.


    Zalety:
    Czysto


    Wady:
    Naciągaja naiwnych


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Postanowiłem , chociaż niechętnie , ustosunkować się do opinii. Pomimo ,że upłynęło już sporo czasu od opisanej sytuacji , bardzo dobrze pamiętam pamiętam całe zajście , gdyż to był klient odesłany z innego warsztatu . A dokładniej chodzi o samochód Saab 9,5 .
    1/ zawór rzeczywiście okazał się niesprawny w trakcie użytkowania i oczywiście bez najmniejszych problemów wymieniłem go w ramach gwarancji na nowy . Wadliwy zawór był zamiennikiem , bo taki zażyczył sobie klient , ze względu na trzykrotnie niższą cenę , co oczywiście nie zmienia faktu ,że powinien być sprawny w 100 % . Drugi , który zamontowałem po reklamacji ,był to zawór oryginalny , bez jakiejkolwiek dopłaty ze strony klienta , bo obawiałem się , że jeśli okaże się niesprawny będzie znowu awantura . Przez cały czas klient stał przy swoim samochodzie , więc pisze brednie twierdząc , ze zmontowany za wór był stary itp. W jego obecności wyjąłem zawór z opakowania i pokazałem co montuję .
    2/ Po upływie roku właściciele przyjechali znowu z awanturą , ze klimatyzacja nie działa , chociaż ją naprawiałem . Okazało się , ze odkręciło się sprzęgło , gdyż poluzowała się śruba mocująca je do sprężarki . Określając koszt wyjaśniłem , że jeśli trzeba będzie zamontować nowe sprzęgło na sprężarce to jest to ok. 350 zł , ale jeśli śruba odkręcała się przez dłuższy czas mogła uszkodzić sprężarkę , to wtedy koszt wyniesie ok. 1000 zł . DLA NIEWTAJEMNICZONYCH - zawór , który wymieniałem rok wcześniej znajduje się przy ścianie grodziowej , a sprężarka koło alternatora , a więc w odległości ok. 1,5 m. Wymiana zaworu w żaden sposób nie mogła spowodować odkręcenia się sprzęgła . Na szczęście przez cały czas naprawy właściciel był przy samochodzie , więc przynajmniej nie zostałem posądzony o spowodowanie uszkodzenia .
    Właściciele samochodu zrobili mi awanturę , gdyż ich zdaniem skoro naprawiałem klimatyzację /tzn. wymieniłem jeden element i napełniłem / , powinienem zagwarantować , że WSZYSTKIE ELEMENTY klimatyzacjI będą działać bez ograniczenia czasowego i POWINIENEM ZAGWARANTOWAĆ , ŻE NIE POJAWIĄ SIĘ INNE USTERKI . Niestety nie jestem w stanie udzielić dożywotniej gwarancji na całą instalację . Na swoją usługę i wymienione części ZAWSZE UDZIELAM GWARANCJI .
    Jeśli chodzi o to ,że klient słyszał na mieście .. itd. – to źle słyszał , gdyż dla osoby , która tak świetnie orientuje się w mechanice , co widać po opinii, jest oczywiste , że przy zatankowanej połowie gazu r134a do klimatyzacji , klimatyzacja nie będzie chłodzić w należyty sposób .

  • AUTOR: DATA: 2012-05-25 17:18
    69.23% (9/13) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Początkowo odniosłem pozytywne wrażenie - jak się później okazało - mylne.
    Klimatyzację nabijałem w 2010 roku, następnie po około 2 tygodniach przyjechałem na kontrolę podczas której układ został (podobno) uszczelniony. Na początku sezonu 2011 klimatyzacja nie działała z powodu całkowitego braku czynnika chłodniczego. Po raz kolejny uzupełniono czynnik (140zł), w czasie napełniania nie stwierdzono dużych nieszczelności, na kontroli po ok. 3 tygodniach zostałem poinformowany, że jest wszystko w porządku a układ jest szczelny. Sytuacja powtórzyła się w 2012 roku - klima nie działa z powodu braku czynnika.
    Postanowiłem złożyć reklamację i tu zaczęły się problemy. Najpierw próbowano mi wmówić, że należało przyjeżdżać przed sezonem zimowym na kontrole szczelności więc to wszystko moja wina (oczywiście o niczym takim nie było wspomniane w czasie moich wizyt, jedynie o rutynowym sprawdzeniu 2-3 tygodnie po uzupełnieniu czynnika, na które się zjawiałem ). Poczułem się oszukany ponieważ na każdej kontroli zapewniano mnie o szczelności układu a tak nie było. Serwis oczywiście nie wziął nawet części winy na siebie. Zaproponowano mi...kolejne nabicie klimatyzacji (140zł) a następnie szukanie nieszczelności. Nie przystałem na to ponieważ jeśli w toku dwóch kontroli ci pożal się Boże serwisanci nic nie stwierdzili to pewnie tym razem byłoby tak samo a za rok znów by mnie skasowali na 140zł.
    Moje doświadczenie z tym serwisem jest więc niestety negatywne, **treść usunięta przez moderatora** i zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług!


    Zalety:
    Nieduży czas oczekiwania na usługę


    Wady:
    Błędne diagnozy szczelności podczas kontroli (wynikające czy to z braku umiejętności czy też stanowiące celowe wprowadzanie klienta w błąd aby napędzić sobie koniunkturę na uzupełnianie czynnika chłodzącego)
    **treść usunięta przez moderatora**
    Olewające podejście do klienta przy próbie złożenia reklamacji


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    W odpowiedzi na komentarz wyjaśniam , że nigdy nie udzielaliśmy gwarancji na szczelność klimatyzacji , gdyż każdy zdrowo myślący człowiek wie , że w każdym momencie klimatyzacja , która składa się z kilkunastu elementów może się rozszczelnić / podobnie jak może zepsuć się każdy inny element samochodu , a nawet jak powiedział jeden z naszych klientów nikt z nas nie jest w stanie zagwarantować tego , że kładąc się wieczorem do łóżka jak zdrowy człowiek na pewno rano się obudzi /.
    Z wystawionego przez właściciela astry komentarza jasno wynika , że tankował klimatyzację i działała przez cały rok . Pisze , że za każdym razem na wiosnę musiał napełniać i co prawda cyt. „czasie napełniania nie stwierdzono dużych nieszczelności ” , więc na pewno było wyjaśnione , że dużych nieszczelności nie ma , ale skoro układ jest pusty to SĄ nieszczelności , które można stwierdzić po przejechaniu przynajmniej 500 km . Jeśli po 3 tygodniach nie stwierdzono nieszczelności , to na pewno było przekazane , że PRZED ZIMĄ / klient powinien pojawić się na przejrzenie , gdyż po zimie wszelkie ślady barwnika UV zostaną zmyte przez śnieg, sól itd.
    Pomimo tego , że obsługujemy wielu klientów niektórych zapamiętujemy . Pamiętam , ze właściciel Astry zaproponował , że może u nas napełnić klimatyzację za pół ceny . Na to nie zgodziłem się , więc na odjezdne dodał , że załatwi mi odpowiednią opinię .

    Z wystawionego komentarza wynika , ze klient napełniał klimatyzację przez kolejne 3 lata , a więc wynika ,że korzystał z niej i wracał do nas pomimo niezadowolenia . Dopiero kiedy nie napełniłem klimatyzacji za pół ceny okazało się , ze jestem wg niego naciągaczem . A może jest odwrotnie ?

    Komentarz edytowany przez moderatora: 12-03-2013 20:38

  • AUTOR: DATA: 2012-05-23 20:14
    50.00% (3/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Super dokładnie i szybko oraz terminowo


    Wady:
    brak


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za opinię . Dziękujemy za zaufanie do naszej firmy .

  • AUTOR: DATA: 2010-05-21 20:40
    50.00% (3/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo fachowo szybko i slidnie !


    Zalety:
    można się dogadać


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za komentarz . Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług .

<>

DODAJ OPINIĘ

Informacje dodatkowe:

Wjazd od ul.Sławińskiego w ul.Wspólną .

Polecane warsztaty: Białystok


INFO

Liczba wyświetleń:
3890 (od 25-11-2011)

Zapytaj innych
co myślą o tym warsztatcie na:

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?