Zobacz 9 pytań kierowców oraz 13 porad mechaników na temat typowych usterek sa samochodu Subaru Impreza lub zadaj własne pytanie.
Dzień dobry. Samochód podczas jazdy nagle zgasł i nie chciał ponownie odpalić. Po kilku dniach walki z nim odpalił na plaku i od tego czasu pracuje nie równo, jakby szedł nie na wszystkie gary. Po dodaniu gazu strzela w okolicach kolektora, który nagrzewa się do czerwoności wraz z sondą lambda, a podczas jazdy, jakby nie miał mocy. Zostały wymienione: świece, cewki, sprawdzone wtryski i nowy filtr paliwa niestety dalej to samo. Komputer niestety nie pokazuje żadnych błędów. Silnik nie posiada widocznych wycieków. Proszę o jakieś wskazówki, co mogę jeszcze sprawdzić. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Witam chciał bym się dowiedzieć czy warto kupić ; Subaru impreza 2.0D z 2010r generacji GH. Czy naprawdę pali 7l/100km czy jest awaryjne plusy i minusy i czy są dostępne części.
Mam taki problem - rzęzi w lewym kole i czuc, że hamuje to auto, jakby byla krzywa tarcza, lecz to nie to. Ściąga lekko w prawo, co jeszcze bardziej mnie irytuje. Bardzo prosze o podpowiedz, co sprawdzic czy naprawic.
Witam wszystkich. W moim subaru wyskoczyły kontrolki, mrugajaca od tempomatu , check engine i wyłączone ESP. Problem został zdiagnozowany jako błąd p0011 i jest to prawdopodobnie czujnik położenia wałka rozrządu. Samochód nie ma LPG, nie stracił na mocy, ładnie zapala na zimnym i ciepłym silniku, ładnie się wykręca na obrót nie muli go. Błędu nie da się wykasować. Termin u mechanika mam za 2 tygodnie i w związku z tym mam kilka pytania - czy rozrzadowi coś grozi, może przeskoczyć? - czy można użytkować dalej samochód czy lepiej dać sobie spokój? -podobno samochód działa w trybie awaryjnym W takim przypadku czy to prawda ? Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie to bardzo bym prosił o napisanie;) z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.
Subaru impreza GD 2004 tak zwany blobeye sprowadzony z USA z silnikiem ej25 (z forestera) bez zmiennych faz rozrządu silnik po wymianie rozrządu uszczelek glowicy dekli zaworów i regulacji luzow wymienione wszystkie płyny również w wysprzegliku itd... kwestia jest następującą podczas ruszania czasami trzęsie/stuka (cieszko to określić) całą budą ale tylko czasami zwykle da sie temu zaradzić ruszając z wyzszych obrotów tj. Ok2300rpm i to nie są poduszki ani silnika ani skrzyni ani dyfra, chyba ze nowe juz były zerwane no i właśnie o to głównie chodzi jesli to znacząca informacja to na cylindrze drugim notorycznie wypada zapłon ale to kwestia raczej na 100% głowicy bo wtryski wymienione cewka kable świece kompresja jak silnik nagrzany(albo poprostu jak sie zlituje nade mną i chodzi równo) sprawdzona i trzyma fabrykę na zimnym bądź po krótkiej trasie sa problemy (z zapłonem)
subaru impreza xv 2010 2.0 boxer ciężko wchodzą biegi i pedał sprzęgła ,czy to normalne w subaru???
Witam. Ciężko włączyć P parking lub z P na D, coś blokuje , co może być przyczyną?
Auto paliło bez problemu. Stało kilka tygodni nie odpalane, po czym pojawił się problem z odpaleniem. Po przekręceniu stacyjki nie było słychać pompy. Sprawdziłem pompę - napięcie nie dochodzi.
Subaru impreza 2004, silnik bendzyna 2.0, 125 km, skrzynia manualna. W trakcie jazdy z tyłu słychać w tle dźwięk jakby coś przy ruchu obrotowym się delikatnie tarło. Dźwięk jest na tyle delikatny, że przy szybszej jeździe ginie w dźwięku silnika. Utrzymuje sie to już dosyć długo i pomimo wizyty w serwisie nie ustalono przyczyny. Od paru dni doszło silne buczenie również z tyłu (nie słychać go cały czas tylko czasami). Buczenie jest na tyle silne, że słychać je pomimo dżwięku silnika, zwłaszcza w trakcie dodawania gazu, przyspieszania. Tarcze i fegi są zimne. Czasami jest tak, że jak się ruszy i przejedzie kilkanaście kilometrów jest spokój, stanie się na kilka minut i dopiero wtedy buczy. Jaka może być przyczyna?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.