ul. Chałupnicza 1, Swojczyce, Wrocław
"Wszystko szybko, sprawnie i bez problemów. Problem był mały i mało zapłaciłem. Dowiedziałem się co mam do zrobienia. A można było sporo zedrzeć bo wystarczyło powiedzieć, że trzeba wymienić JUŻ części za kupę pieniędzy a nie że są do zrobienia. Na pewno wrócę. ",
Michał R.
Różyckiego 1c, Swojczyce, Wrocław
ul. Krzysztofa Kolumba 10, Swojczyce, Wrocław
"Niezmiernie profesjonalna obsługa. Crafter 2,0TDI 2012 z silnikiem CKTC utracił moc i przez 6 tygodni różni fachowcy a nawet autoryzowany serwis VW nie potrafili mi pomóc. Po wielkich kłopotach trafiłem na AUTO DELTA i po 5 godzinach auto odzyskało pełną moc. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i przyjaznej obsługi. POLECAM wszystkim, którzy...",
wieslaw-c, VW CRAFTER 2,0TDI 136KM (CKTC)
ul. Swojczycka 80, Swojczyce, Wrocław
"Jak dla mnie koszty naprawy były w porządku, miałem problem z silnikiem mojej Mazdy. Od razu wiedzieli co jest nie tak, sprowadzili części i samochód miałem do odbioru w ciągu dwóch tygodni. Obsługa dobra.",
rysz.san
JT Autocentrum, Serwis Opon, Serwis Mechaniczny
ul. Swojczycka 76, Swojczyce, Wrocław
"Byłem tutaj z moim autem na naprawie blacharskiej, mimo że mieli duże obłożenie dość szybko mnie przyjęli. Ciesze się że odbiór był na czas bo z tym jest różnie w serwisach. Całość oceniam na 5 i polecam.",
karol
Swojczycka 150, Swojczyce, Wrocław
ul. Chałupnicza 1, Swojczyce, Wrocław
"Wszystko szybko, sprawnie i bez problemów. Problem był mały i mało zapłaciłem. Dowiedziałem się co mam do zrobienia. A można było sporo zedrzeć bo wystarczyło powiedzieć, że trzeba wymienić JUŻ części za kupę pieniędzy a nie że są do zrobienia. Na pewno wrócę. ",
Michał R.
Różyckiego 1c, Swojczyce, Wrocław
ul. Krzysztofa Kolumba 10, Swojczyce, Wrocław
"Niezmiernie profesjonalna obsługa. Crafter 2,0TDI 2012 z silnikiem CKTC utracił moc i przez 6 tygodni różni fachowcy a nawet autoryzowany serwis VW nie potrafili mi pomóc. Po wielkich kłopotach trafiłem na AUTO DELTA i po 5 godzinach auto odzyskało pełną moc. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i przyjaznej obsługi. POLECAM wszystkim, którzy...",
wieslaw-c, VW CRAFTER 2,0TDI 136KM (CKTC)
ul. Swojczycka 80, Swojczyce, Wrocław
"Jak dla mnie koszty naprawy były w porządku, miałem problem z silnikiem mojej Mazdy. Od razu wiedzieli co jest nie tak, sprowadzili części i samochód miałem do odbioru w ciągu dwóch tygodni. Obsługa dobra.",
rysz.san
JT Autocentrum, Serwis Opon, Serwis Mechaniczny
ul. Swojczycka 76, Swojczyce, Wrocław
"Byłem tutaj z moim autem na naprawie blacharskiej, mimo że mieli duże obłożenie dość szybko mnie przyjęli. Ciesze się że odbiór był na czas bo z tym jest różnie w serwisach. Całość oceniam na 5 i polecam.",
karol
Swojczycka 150, Swojczyce, Wrocław
Silnik odpala z oporem, podczas rozruchu przygasają kontrolki, słychać samo cykanie bez reakcji silnika, lub rozrusznik pracuje jeszcze po uruchomieniu się silnika? To jego typowe objawy wskazujące na usterkę. Rozrusznik jest urządzeniem mechaniczno elektrycznym, które odpowiada za wprowadzenie wału korbowego w ruch i pracę tłoków za pomocą koła zamachowego. Potem rolę napędzania wału za pomocą tłoków przejmuje dostarczane i spalane w cylindrach paliwo. Jeżeli silnik nie reaguje na rozrusznik, awaryjną metodą uruchamiania jest odpalanie na tzw. pych. Nie jest to jednak zalecane z uwagi na ryzyko np. przestawienia lub uszkodzenia układu rozrządu.
Cena głównie zależy od elementów, które podlegają wymianie. Zużyciu mogły ulec szczotki węglowe, komutator wirnika, uzwojenie wirnika, łożyska i tuleje, mechanizm sprzęgający, sprzęgło jednokierunkowe czy włącznik elektromagnetyczny. Regeneracja rozrusznika może kosztować w przedziale 150 - 500 zł. Jest to jednak atrakcyjna cena w porównaniu z elementem nowym, a dobrze przeprowadzona regeneracja czyni rozrusznik jakościowo taki sam jak fabrycznie nowy.
Rozrusznik podobnie jak alternator naprawiany jest z reguły przez specjalizujących się w tym fachowców. Standardowy mechanik wymontowuje uszkodzony rozrusznik i oddaje do sprawdzonego przez siebie punktu regeneracji. Może się zdarzyć, że rozrusznik, który zostanie ponownie zamontowany w aucie nie będzie tym samym egzemplarzem, który został oddany. Czasami serwisy takie działają na zasadzie wymiany zużytego rozrusznika na taki sam ale już zregenerowany. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu oczekiwania na naprawę, a części prawidłowo zregenerowane odpowiadają fabrycznej jakości. Aby nie spowodować dodatkowych uszkodzeń, warto zlecić wymianę rozrusznika w doświadczonym i polecanym serwisie samochodowym.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
po przekręceniu tylko cyknie i nic się nie dzieje . Mechanik odrzuca możliwość rozrusznika - mówi że sprawdził .. auto raz na kilka dni odpali .
Samochód nie odpala po wymianie sprężarki klimatyzacji dzień wcześniej. W międzyczasie był odpalany kilka razy i przejechałem około 50km. Przy przekręceniu kluczyka słychać kliknięcie lecz nawet nie kręci. Stało się to nagle bez wcześniejszych objawów, akumulator 4 miesięczny.
Zgasiłem auto po krótkiej jeździe i już nie mogłem odpalic. Przekręcam kluczyk do drugiej pozycji i normalnie kontrolki się zapalają i światła a jak przekrece żeby włączyć to tylko zrobi pyk i nic wiecej. To rozrusznik czy co?
Witam. Mieszkam w Anglii. Mam pytanie odnośnie rozrusznika. Posiadam auto marki Toyota. Dokładnie model Corolla Verso 2.2 D4D r 2008. Popsuł mi się rozrusznik. Zakupiłem nowy aby to wymienić. Problem jest w tym iż Stary rozrusznik ma 11 zębów a nowy tylko 8 czy to ma jakieś znaczenie i czy nic...
Suzuki Swift to auto klasy miejskiej segmentu B, które jest produkowane od 1983 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 6 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu sedan i hatchback. Głównymi...
Mitsubishi ASX to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2010 roku. Do dnia dzisiejszego powstała 1 generacja modelu razem z kilkoma liftingami, produkowanego w nadwoziu...
Hyundai i30 to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i liftback....
BMW Serii 5 to niemieckie auto klasy wyższej produkowane od 1972 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 8 generacji modelu. BMW opisuje swoje modele litera i cyfrą. W tym wypadku...